Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کهکشانی ها در تابستان پیش رو به شدت به دنبال جذب یک مهاجم هستند و در این خصوص نام رابرت لواندوفسکی، گلزن لهستانی بایرن مونیخ بیش از دیگران مطرح شده است.

امروز نشریه اکیپ مدعی شد لواندوفسکی تصمیم قطعی خود برای تابستان را گرفته و می خواهد تحت هر شرایطی از بایرن مونیخ جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوا که هنوز 3 سال با بایرن مونیخ قرارداد داشته و با حقوق سالانه 16 میلیون یورویی، گران ترین بازیکن شاغل در بوندسلیگا از این حیث به شمار می آید، قصد دارد برای ادامه فوتبال خود به خارج از بوندسلیگا رفته و بعد از چند سال، برای پایان دادن به فوتبال خود به لیگ لهستان باز خواهد گشت.

باتوجه به علاقه شخصی لواندوفسکی به رئال مادرید و تمایل فراوان این تیم به جذب ستاره بایرن مونیخ، این خبر می تواند احتمال نهایی شدن این انتقال در تابستان را افزایش دهد. البته به جز لواندوفسکی، هری کین و ایکاردی نیز از دیگر گزینه های رئال مادرید برای تقویت خط حمله هستند.
منبع: ورزش سه
انتهای پیام/

رابرت لواندوفسکی در راه بایرن مونیخ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش خارجی حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گل دوم بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط کین در دقیقه ۵۷

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، بایرن مونیخ ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • گل دوم وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید)
  • (ویدئو) گل دوم بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط کین در دقیقه ۵۷
  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است