Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@09:18:35 GMT

نوراللهی کاپیتانی دیگر از شمال کشور

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۷۸۹۹

نوراللهی کاپیتانی دیگر از شمال کشور

هافبک جوان پرسپولیس به دلیل نیمکت‌نشینی بازیکنان با تجربه این تیم ، بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عصر امروز و از هفته بیست و هشتم لیگ برتر، دو تیم پرسپولیس تهران و پارس‌جنوبی جم در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی یک بر یک با نتیجه مساوی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو در این بازی تیمش را با تغییرات فراوانی روانه میدان کرده و به دو بازیکن اصلی خود از جمله سیدجلال حسینی و حسین ماهینی از ابتدا استراحت داده است . به همین دلیل احمد نوراللهی با قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس، عنوان کاپیتانی این را تصاحب کرده است و وظیفه هدایت این تیم در زمین را بر عهده دارد . نکته جالب توجه برای پرسپولیس این است که نوراللهی دومین کاپیتانی شمالی قرمزپوشان به حساب می‌آید. جلال حسینی کاپیتان نخست این تیم گیلانی است. ماهینی دومین کاپیتان پرسپولیس با تولد در بوشهر، جنوبی محسوب می‌شود و حالا احمد نوراللهی به عنوان سومین کاپیتان قهرمان ایران ، اهل مازندران است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس تهران حسین ماهینی احمد نوراللهی احمد نوراللهی پرسپولیس تهران حسین ماهینی سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا تیم ملی فوتبال ایران استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم پرسپولیس مهدی طارمی رونالدو فوتبال باشگاه پرسپولیس فوتبال جهان تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا علی کریمی یورو 2016 برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در جدیدترین رده بندی سایت footballalphabet «بهترین تیم باشگاهی ایران» شد و در رده هفتم فوتبال آسیا ایستاد.پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر کشورمان با ارزش 14.48 میلیون یورو با فاصله یک میلیون یورویی از استقلال گران ترین تیم ایران است.

به نقل از فارس استقلال و پرسپولیس در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران رقابت نزدیکی را دارند و اکنون با گذشت 24 هفته از لیگ آبی پوشان با 53 امتیاز صدرنشین هستند و سرخ پوشان هم با امتیاز کمتر یعنی 52 امتیاز در رده دوم قرار دارند.

این رسانه آماری گزارش می دهد که پرسپولیس نسبت به رده بندی سابق یک پله سقوط داشته و در رده 82 جهان ایستاده است. در مقابل استقلال با 2 پله صعود در رده 161 دنیا قرار دارد.بر اساس گزارش footballalphabet، پرسپولیس در رده فوتبال آسیا 9 پله بالاتر از استقلال ایستاده و در رده بندی جهانی هم فاصله سرخ ها از آبی پوشان 79 پله است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898267

دیگر خبرها

  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند ؛ مالکان جدید سرخابی ها را بشناسید
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • کاپیتان استقلال: می خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)
  • الوحده شکست خورد، نوراللهی پاس گل داد
  • مدت دوری کاپیتان پرسپولیس مشخص شد