Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-05@21:47:34 GMT

حراج سکه به دوشنبه موکول شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۸۲۷۵

رویداد۲۴-جلسه حراج سکه که قرار بود از این پس روزهای زوج هر هفته در بانک کارگشایی بانک ملی ایران برگزار شود، امروز (چهارشنبه) برگزار نشد و به دوشنبه هفته آینده(27 فروردین) موکول شد.

به کسانی که امروز برای خرید به سالن حراجی بانک کارگشایی مراجعه کرده بودند، اعلام شده است که سالن را ترک کنند.

با تصمیم دولت، بانک مرکزی از 21 فروردین یکسان سازی نرخ ارز را با نرخ دلار 4200 تومانی کلید زد و با توجه به اینکه نرخ های پیشین اعلامی برای حراجی سکه براساس نرخ های قبلی بازار بود، باید تغییراتی در نرخ ها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس سیاست جدید بانک مرکزی، قرار است جلسه های حراجی سکه روزهای زوج هفته (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) انجام شود.

حراجی سکه از چهارم آذرماه پارسال در بانک کارگشایی کلید خورد و تا پایان سال، بانک مرکزی حدود 440 هزار قطعه سکه شامل سکه تمام یا نیم سکه فروخت.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد+ جزییات

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیست و سومین جلسه حراج شمش طلا که امروز (۱۶ اردیبهشت) در مرکز مبادله ایران برگزار شد، ۱۹۰ کیلو گرم شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار معامله شد.

براساس این اطلاعیه، از مجموع ۲۷۰ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج‌های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، ۱۹۰ کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۴۳۲ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد؛ در مجموع ۲۳ جلسه حراج حضوری مرکز مبادله ایران، ۳۱۶۵ کیلو گرم شمش طلا مورد معامله قرار گرفت.

لازم به ذکر است، از این پس علاوه بر واردکنندگانی که جهت رفع تعهد ارزی خود شمش طلا وارد کرده بودند، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان که مشمول رفع تعهد صادراتی نبودند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را خواهند داشت.

کد خبر 6097585

دیگر خبرها

  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد +شرایط
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط
  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد
  • ۸۰ کیلو طلای حراجی بدون مشتری ماند/ نرخ دلار کاهشی شد/ فردا دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ کلید می‌خورد
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد+ جزییات
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • آغاز حراج گسترده سکه از دوشنبه در مرکز مبادله
  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است
  • آغاز حراج گسترده سکه از دوشنبه در مرکز مبادله+ شرایط