Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@08:57:32 GMT

پال رایان بازنشستگی خود را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۸۷۱۰

پال رایان بازنشستگی خود را اعلام کرد

بنابر گزارش‌ها، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا قصد ندارد در انتخابات میان‌دورۀ پارلمانی آتی این کشور شرکت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از وب‌سایت یو اس‌ای تودی، پال رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، روز چهارشنبه در جمع همکاران خود گفت: قصد ندارد در انتخابات پارلمانی آینده آمریکا شرکت کند. این مسئله می‌تواند تلاش‌ها برای حفظ اکثریت جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا را تضعیف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشاور رایان در این باره گفت: «صبح امروز پال رایان در جمع همکاران خود گفت: این آخرین سالی خواهد بود که به عنوان عضوی در مجلس نمایندگان آمریکا فعالیت می‌کند.»

وی گفت: رایان قصد دارد «دوره نمایندگی خود را به پایان برساند و در ماه ژانویه سال آینده میلادی بازنشسته شود.»

انتشار خبر‌ها درباره بازنشستگی رایان در میان سران جمهوری‌خواه خلا ایجاد خواهد کرد. حزب جمهوری‌خواه در حال آمادگی برای انتخاباتی پرتنش است که نتایج آن می‌تواند برای اکثریت کنونی جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان آمریکا سرنوشت‌ساز باشد.

پال رایانِ جمهوری‌خواه در حال فعالیت در دهمین دوره نمایندگی خود در مجلس نمایندگان آمریکا است و از سال ۲۰۱۵ ریاست این بخش از کنگره آمریکا را بر عهده داشته است.

دموکرات‌ها خبر بازنشستگی رایان را نشانی از شکست بزرگ حزب جمهوری‌خواه در انتخابات میان‌دوره‌ای ماه نوامبر سال جاری میلادی دانسته و اعلام کرده اند به این ترتیب، ریاست و اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا به دست دموکرات‌ها خواهد افتاد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003MNi

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد

به گزارش «تابناک»، زینب قیصری در گفت وگو با ایسنا درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور اول انتخابات، در شیوه انتخاب افراد یک بلوغ سیاسی را دیدیم که اتفاق فرخنده‌ای بود و نشان داد که مردم با تحقیق بیشتری دنبال انتخاب نمایندگانی هستند که کیفیت بالاتری داشته باشند. انتخابات به دلیل تکثر داوطلبان به دور دوم رفت و این منافاتی ندارد با این حرکت که مردم با گزینش بهتر، نمایندگان خود را در دور دوم انتخاب کنند.

وی افزود: ان شاءالله مردم در دورم دوم هم حضور پرشور داشته و با همان دقتی که در دور اول داشتند، در دور دوم هم نمایندگان خود را انتخاب کنند. البته این بار انتخاب راحت‌تر هست زیرا تعداد داوطلبان کمتر از دور اول است. هرچه نماینده آرای بالاتری داشته باشد، پشتوانه بهتری برای پیگیری مطالبات مردم دارد بنابراین حضور مردم در انتخابات و رای بالا به داوطلبان اهمیت زیادی دارد.

قیصری همچنین خاطرنشان کرد: بیشتر داوطلبان انتخاب شده در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، تفکر اصولگرایی دارند اما ۴۵ نفر باقیمانده هم نقش مهمی در انتخاب رویکردهای مجلس دارند و این انتخاب را باید بر عهده مردم گذاشت.

وی با اشاره به نقش نمایندگان خانم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حضور بانوان در دور دوم خیلی موثر است. متاسفانه در دور اول هیچ خانمی موفق نشد به مجلس راه یابد که برای شهری مثل تهران حضور نمایندگان خانم مهم است؛ زیرا آنها می‌توانند نظام مسائل زنان را دنبال کرده و حل کنند. البته شاید نماینده آقای شایسته هم بتواند مشکلات بانوان را بهتر عمل کند و اصل بر شایسته‌سالاری است. خانم‌ها وقتی وارد مجلس می‌شوند به کمیسیون تخصصی خود می‌روند و عضو فراکسیون زنان هم می‌شوند و این یک قانون نانوشته است. به هر حال در فراکسیون زنان نمایندگان خانم خیلی می‌توانند تاثیرگذار باشند.

دیگر خبرها

  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون
  • فیلم| تجمع دانشگاهیان بجنورد در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • تجمع دانشگاهیان در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا
  • پیدا و پنهان پول پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند