Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@17:50:20 GMT

بن بست قانون، پایان راه سارقان محتویات خودرو

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۸۸۴۰

بن بست قانون، پایان راه سارقان محتویات خودرو

سرهنگ محمد صفری، فرمانده انتظامی اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به گزارش چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در این کلانشهر بیان داشت: شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پليس با گشت زنی هدفمند موفق شدند 2 سارق محتويات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگير کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ صفری در ادامه اذعان داشت: متهمان دستگير شده در تحقيقات پليس به 11 فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف نمودند.

فرمانده انتظامی اهواز افزود: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنيت در دستور کار پليس قرار دارد اظهار کرد: از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طريق شماره تماس 110 با پليس در ميان بگذارند.

انتهای پیام/گ

شناسایی و دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو در اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و کشف ۶ دستگاه خودروی سرقتی در عملیات هماهنگ مأمورن پلیس این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش‌تبار اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی در ادامه سخنانش گفت: پس از بررسی‌های میدانی و تحقیقات گسترده نامحسوس توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، سارق شناسایی و اقدامات تخصصی پلیسی برای دستگیری متهم آغاز شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: سرانجام با کار دقیق و هوشمندانه پلیسی محل اختفاء متهم در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و سارق در یک عملیات هماهنگ دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف سارق به سرقت 6 خودرو و کشف هر 6 دستگاه خودروی مسروقه خاطر نشان کرد: متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ داداش تبار به مالکان خودروها و وسایل نقلیه توصیه کرد: حتما خودروی خود را به قفل پدال، دزدگیر و یا سایر تجهیزات بازدارنده مجهز کنند و با رعایت کامل هشدارهای انتظامی فرصت سوء‌استفاده را از سارقان سلب کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • عامل ساخت پیام‌ های جعلی در بروجرد دستگیر شد
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان
  • راز جسد مجهول‌الهویه در هفتکل فاش شد
  • سارقان لوازم داخلی خودرو در غرب تهران دستگیر شدند
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز