Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ شرکت نیروی غرب فعال در حوزه ICT، جهت تکمیل کادر مرکز آموزش خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری کرد.

آدرس ایمیل: job@ngict.ir

*** لازم به ذکر است ایسکانیوز با هیچ یک از نهادها یا شرکت های دولتی و خصوصی در زمینه استخدام نیروهای جویای کار هیچ وابستگی یا قراردادی ندارد و فقط آگهی های مندرج در پایگاه های رسمی یا فضای مجازی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


402

فناوری اطلاعات ارتباطات استخدام مدیر آموزش مدیر اجرایی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوز‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص صدور مجوزهای الکترونیکی نوشت:

«وزارت ارتباطات در صدور مجوزهای الکترونیکی پیشتاز است.

این خبر وزیر در ادامه پست منتشر شده از محمد احسان خرامید رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که در این باره گفته بود: وزارت‌خانه‌های ارتباطات و ورزش بیشترین مجوزهای کاغذی را به شناسه یکتا تبدیل کرده‌اند، هر فردی که پروانه کسب دارد می‌تواند با ورود به درگاه ملی مجوزها از طریق لینکی که بار گذاری شده مجوز قدیمی خود را به شناسه یکتا تبدیل کند و با وارد کردن ۴ کد شناسه یکتای خود را دریافت کند.»

               

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شعار سال چگونه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق می‌شود؟
  • میزان افزایش قیمت پیامک در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • پیامک ۴ تومان گران می شود
  • پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوزهای الکترونیکی
  • افزایش تعاملات ایران و کره‌جنوبی در حوزه ارتباطات
  • وزیر ارتباطات به کمیسیون صنایع مجلس می رود
  • برنامه ویژه معاونت علمی برای حضور دانش‌بنیان‌ها در رویدادهای معتبر بین‌المللی
  • توسعه ۲۰۰ کیلومتری فیبر نوری در قم
  • افزایش تعاملات فناورانه ایران و کره‌جنوبی در حوزه ارتباطات