Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@06:09:22 GMT

رونالدو: دلیل اعتراض یوونتوسی ها را نمی دانم

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۹۰۹۶

رونالدو: دلیل اعتراض یوونتوسی ها را نمی دانم

تهران - ایرنا - ستاره پرتغالی رئال مادرید که با گلزنی در ثانیه های پایانی دیدار با یوونتوس موجب صعود کهکشانی ها به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، گفت: پنالتی کاملا درست بود و دلیل اعتراض بازیکنان حریف را نمی دانم.

به گزارش ایرنا از سایت گل؛ «کریستیانو رونالدو» در پایان دیدار تیمش برابر یوونتوس که با صعود دشوار مادریدی ها به نیمه نهایی لیگ قهرمانان همراه شد خطاب به خبرنگاران، گفت: سختی های زیادی را تحمل کردیم و درس های زیادی از این دیدار گرفتیم
وی افزود: در فوتبال کسی چیزی به شما هدیه نمی دهد و باید تا دقیقه آخر جنگید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب می توانستیم گل های زیادی بزنیم، ولی یوونتوس و یوفون بسیار خوب کار کردند. با این وجود معتقدم که شایسته رسیدن به نیمه نهایی بودیم.
رونالدو در مورد صحنه منجر به پنالتی که با اعتراض شدید بازیکنان یوونتوس ایتالیا همراه شد، گفت: نمی دانم چرا یوونتوسی ها آنقدر اعتراض داشتند. اگر روی لوکاس پنالتی نمی شد، او خودش کار را تمام می کرد.
ستاره پرتغالی ادامه داد: هنگام زدن ضربه پنالتی خیالم آسوده بود و مطمئن بودم که گل می زنم. حالا در نیمه نهایی هستیم و امشب ثابت شد در فوتبال هر اتفاقی ممکن است.
تیم فوتبال رئال مادرید چهارشنبه شب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر یوونتوس ایتالیا با حساب 3 بر یک شکست خورد، اما در مجموع با برتری 4 بر 3 به نیمه نهایی رسید.
ورزشی**3991**3783**3404

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ قهرمانان اروپا رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد

مهاجم پاری سن ژرمن از آمادگی بالایی خود برای دیدار با بوروسیا دورتموند سخن به میان آورد و به هواداران تیمش قول داد که شکست در دیدار رفت را جبران کنند.

به گزارش ایسنا ، پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده است.
به نوشته لوپاریزین، ام‌باپه که امید نخست پاریسی‌ها برای درخشش در این بازی است به هواداران تیمش قول داد که راهی فینال شوند.
او گفت: می دانیم که فشار بسیار بالا است و این طبیعی است چرا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و رقابت در چنین مرحله‌ای بسیار سخت است. اطمینان داریم که می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران و راهی فینال شویم. ما به فینال صعود خواهیم کرد.
او ادامه داد: من روز سه‌شنبه با نهایت آمادگی به میدان خواهم رفت.‌ می‌خواهم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و برابر هواداران خود جشن صعود به فینال را برگزار کنیم.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی