Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@04:20:33 GMT

واکنش زیدان به پنالتی جنجالی رئال

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۹۰۹۸

واکنش زیدان به پنالتی جنجالی رئال

رئال مادرید امشب برابر یووه، از وحشت حذف در نهایت به لذت صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، امشب برنابئو شاهد یکی از به یادماندنی ترین بازی های تاریخ لیگ قهرمانان بود. یوونتوس در عین ناباوری توانست تا دقیقه 61، باخت 0-3 بازی رفت را جبران کرده و شرایط را به گونه ای رقم بزند که با یک گل دیگر، شگفتی را کامل کرده و راهی نیمه نهایی شود ولی پنالتی بحث برانگیز داور که رونالدو آن را به گل تبدیل کرد، معجزه بیانکونری را ناتمام گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

زیدان در پایان بازی گفت:« راضی و خوشحالم. در مجموع دو بازی ما شایسته صعود بودیم. موقعیت های زیادی را امشب از دست دادیم و انگار توپ نمی خواست وارد دروازه شود. البته فوتبال همین است. در تورین فوق العاده بودیم و امشب برعکس.

در دقایق پایانی تا مرز حذف هم پیش رفتیم و یوونتوس زجر زیادی به ما تحمیل کرد. نیمه اول وقتی دو گل عقب افتادیم، حس کردم تیم نیاز به تغییر دارد. با آسنسیو و لوکاس انرژی بیشتری گرفتیم هرچند که تقصیری متوجه بیل و کاسیمیرو نیست. با امدن کوواچیچ به جای مودریچ، خط میانی نظم بیشتری گرفت و خیال مان را راحت کرد.»

 

پنالتی:« دید من واضح نبود ولی به من گفتند که قطعا تصمیم داور درست بود. خوشبختانه رونالدو هرگز در اینگونه مواقع اشتباه نمی کند.»

 

رئال مادرید یوونتوس زیدان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید بود و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 برابر حریف رضایت داد.

شاگردان توماس توخل این فرصت را داشتند که یک پیروزی شیرین و ارزشمند را در این بازی به دست بیاورند اما گلی که وینیسیوس جونیور در دقیقه ۸۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند باعث شد که همه چیز به تساوی کشیده شود و تکلیف تیم صعودکننده در دیدار برگشت مشخص شود.

کیمیش پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«فکر می‌کنم که ما بسیار بهتر از رئال بودیم و فرصت‌های بهتری هم برای گل زنی داشتیم. این که گل مساوی را از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم بسیار ناراحت کننده و آزاردهنده است.

دیدیم که توانایی بسیاری برای رقابت کردن با حریف داریم و در بسیاری از مواقع دیدار توانستیم بازی را کنترل و فرصت‌های بسیاری خلق کنیم. می‌توانیم این کار را در هفته آینده هم انجام دهیم. هر دو تیم برای برنده شدن در این بازی تلاش بسیاری خواهند کرد.»

دیگر خبرها

  • ربیعی: در فولادشهر مهمان نساجی بودیم!
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • کنایه کین به بلینگام: اصلا نفهمیدم چه گفت!
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!