Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@05:27:47 GMT

مرگ یک زائر علی ابن باقر(ع) در مشهد اردهال کاشان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۹۲۱۸

رکنا: یک زائر پاکسانی علی ابن باقر(ع) به علت ایست قلبی در مشهد اردهال کاشان جان سپرد.

 فرهاد بابائی مدیر روابط عمومی اورژانس کاشان با اعلام این خبر گفت:  به دنبال تماس با مرکز ارتباطات اورژانس در ساعت ۱۴:۰۲ دقیقه امروز چهارشنبه بیست و دوم فروردین ماه مبنی بر کاهش هوشیاری یک تبعه پاکستانی در مشهد اردهال، کارشناسان این مرکز بلافاصله از پایگاه اورژانس روستای حسنارود متوجه شدند این تبعه  ۶۵ ساله پاکستانی که ظاهراً دارای مشکلات قلبی بوده است جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارشناسان اورژانس بلافاصله عملیات احیا را آغاز کرده اما اعد از ۵۰ دقیقه متاسفانه اقدامات احیا، موفقیت آمیز نبود و فوت این زائر اعلام شد و بعد از هماهنگی با پلیس، جسد وی تحویل نیروهای انتظامی می شود. 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران موفقیت اخبار حوادث مشهد کارشناسان اورژانس کاشان ایست قلبی عکس ایران دختر حوادث فیلم روزنامه قاتل حادثه حوادث تهران پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد

کارشناسان اورژانس پیرانشهر موفق شدند با مدیریت مادر باردار فرآیند زایمان را تسهیل و نوزاد دختر را در داخل آمبولانس به‌دنیا بیاورند.

این مأموریت توسط مرکز پیام آذربایجان‌غربی به پایگاه اورژانس پیرانشهر گزارش شد و کارشناسان اورژانس بلافاصله به محل فوریت اعزام شدند.

کارشناسان مادر باردار را برای انتقال به بیمارستان به داخل آمبولانس انتقال داده و در مسیر انتقال با توجه به شروع فرآیند زایمان، نوزاد را به دنیا آوردند.

مادر و نوزاد هم اکنون با وضعیت بالینی پایدار در بیمارستان شهید سلیمانی پیرانشهر زیر نظر هستد.

این مأموریت در روستای گلات منگور از توابع شهرستان پیرانشهر اتفاق افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت چهار نفر بر اثر واژگونی خودروی جیلی
  • آغاز زندگی در حرکت خودرو امداد
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد
  • حرکت یافتن زندگی در چهارچرخ امداد