Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: موتور سیکلت هایی که در خط ویژه تردد کنند توقیف می شوند.

سرهنگ حسن عابدی با اشاره به اینکه براساس قانون تردد خودروها و موتور سیکلت های غیرمجاز و شخصی از خطوط ویژه و "بی آر تی" تخلف رانندگی محسوب شده و جریمه دارد. این خودروها و موتور سیکلت ها نمی توانند در این خطوط تردد کنند و باید تحت هر شرایطی مگر دستور پلیس برای تخلیه بار ترافیکی، وارد این مسیرها نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: جریمه تردد در خطوط ویژه برای موتور سیکلت ها 80 هزار تومان است. ضمن اینکه وسیله نقلیه از سوی ماموران توقیف و به پارکینگ منتقل می شود. 

به گفته جانشین رئیس پلیس راهور تهران، موتور سیکلت های توقیفی در خطوط ویژه برای نخستین مرتبه یک هفته و بار دوم یک ماه در توقیف خواهند بود. 

عابدی در مورد اینکه چرا کفی ها در خطوط ویژه مستقر هستند، گفت: طرح برخورد با تخلفات در خطوط ویژه اجرا می شود و ماموران موتور سیکلت هایی که در این خطوط تردد کنند را توقیف می کنند، به همین دلیل کفی ها در سطح خطوط ویژه مستقر هستند تا با این تخلف برخورد شود. 

وی تاکید کرد: البته ماموران گاهی که کفی در محل حضور نداردیا افسر پلیس نیست،با یادداشت شماره پلاک موتور سیکلت، تخلف را اعلام می کنند. 

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده قاچاق خودرو سواری تویوتا که اقدام به تردد در معابر خارج از محدوده قانونی نموده بود در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز یکی از ادارات تعزیرات حکومتی استان گیلان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت بیش از ۸۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

امینی گفت: ماموران پلیس آگاهی دایره مبارزه با قاچاق کالا وارز خودرو قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093027

دیگر خبرها

  • جریمه ۱.۹ میلیارد تومانی مشاورین املاک استان همدان
  • رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است
  • داداش کلاه یادت نره 
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی تراکتور
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز