Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-07@10:51:35 GMT

عنکبوت زرد دوباره محاکمه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۹۵۱۵

عنکبوت زرد دوباره محاکمه می‌شود

به گزارش امتداد، پاییز ۹۵، زنی متاهل با مراجعه به کلانتری افسریه پایتخت گفت: «مدتی قبل دو نفر از دوستانم به نام‌های لیلا و سمیه سراغم آمدند و گفتند مردی جوان و ثروتمند به نام سعید آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و از این کار خود فیلم تهیه کرده است. برای کمک به دوستانم با سعید قرار گذاشتم، اما او به بهانه پس دادن فیلم، مرا به ویلایش در سرخه‌حصار کشاند و با تهدید مورد آزار و اذیت قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسیر برگشت در یک لحظه خود را از خودروی او به بیرون پرت کردم.» با ثبت این شکایت، زن جوان به پزشکی قانونی معرفی شد و دستگیری سعید به جریان افتاد .

بیشتر بخوانید:

قاتل ندا: دو روز بعد از طلاق ازدواج کردم! عکسی از قربانی خردسال حادثه فجیع مشهد

همزمان لیلا و سمیه نیز مورد تحقیق قرار گرفتند. ابتدا لیلا به ماموران گفت: «فروردین ۹۴ به بیمارستانی در شهر قم رفته بودم. سعید به من مراجعه کرد و خواست اجازه دهم با تلفن همراهم به خانواده اش زنگ بزند. من هم قبول کردم، اما او به شماره خودش زنگ زده بود و به این شیوه شماره مرا به دست آورده بود. چند بار تلفنی اصرار کرد با هم دوست شویم. او سپس به تصاویر خصوصی‌ام دست پیدا کرد و با تهدید به انتشار آنها، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. من آن زمان متاهل بودم و این اتفاق باعث طلاق و افسردگی‌ام شد. از ترس آبرویم به پلیس مراجعه نکردم و ماجرا را به دوستم سمیه گفتم.

» سپس سمیه گفت: «برای کمک به لیلا و پس گرفتن فیلم با سعید قرار گذاشتم. روز حادثه، همراه لیلا و کودک خردسالم به خانه سعید در یکی از شهرهای اطراف تهران رفتیم. داشتیم حرف می‌زدیم که ناگهان سعید، کودکم را از پنجره آپارتمان به بیرون گرفت و گفت اگر تن به نیت شومش ندهم، او را پرت می‌کند. او سپس مرا مورد آزار قرار داد.»

در ادامه رسیدگی به پرونده دختر دیگری با مراجعه به دادگاه با طرح شکایتی از سعید عنوان کرد: متهم به بهانه ازدواج مرا فریب و مورد آزار قرار داد. او همچنین با کتک از من چک‌های سفید امضا گرفت.

سعید ۳۵ ساله پس از مدتی دستگیر شد و برای محاکمه در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. او در هر دو جلسه غیرعلنی دادگاه خود را بی‌گناه دانست و گفت: «ارتباط من با شاکیان فقط در حد دوستی ساده بود و هیچ آزار و اذیتی انجام ندادم.» با پایان محاکمه، قضات وارد شور شده و متهم را از آزار و اذیت چهار زن و آدم‌ربایی تبرئه و به جرم برقراری ارتباط نامشروع به صد ضربه شلاق حدی، ۱۸ ماه اقامت اجباری در شهری دورافتاده و ۱۸۰ ساعت کار در خدمات عمومی شهرداری محکوم کردند.

با ابلاغ حکم دادگاه، شاکیان پرونده به تبرئه سعید اعتراض کردند و پرونده برای رسیدگی به دیوان‌عالی کشور فرستاده شد. قضات شعبه ۷ دیوان‌عالی کشور با ایراد به رای آن را نقض کرده و پرونده را برای رفع نواقص و محاکمه دوباره سعید به دادگاه بازگرداندند.

مواجهه حضوری شکات و متهم برای بررسی صحت و سقم اظهارات در دادگاه، تحقیق از پزشکی قانونی درباره آزار یکی از قربانیان و مراجعه او به پزشکی قانونی، بررسی ادعای شکات درباره پیامک‌های تهدید آمیز متهم و تحقیق از افراد محلی و بررسی دوربین‌های مداربسته درباره ادعای آدم‌ربایی از جمله مواردی است که دیوان‌عالی کشور خواستار بررسی آنها شده است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید

آفتاب‌‌نیوز :

در آغاز هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و شمس‌آذر قزوین از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی صفر بر صفر همراه شد.

ایمان کهیش با کمک‌های حسن ظهیری و حامد تازه پور قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

نبرد امشب، مصاف دو تیم همسایه در جدول محسوب می‌شد. گل‌گهر در حالی میزبان شمس‌آذر بود که در ۶ بازی اخیر با ثبت ۳ مساوی و ۳ شکست، از مسیر برد دور شده بود و در این بازی خانگی به دنبال شکستن طلسم نزدیک به دو ماهه پیروز نشدن بود. در سوی دیگر شمس‌آذر هم که در اولین حضورش در لیگ برتر، نتایج قابل قبولی گرفته است، به دنبال دومین برد متوالی پس از پیروزی هفته گذشته برابر پیکان بود.

با وجود تلاش دو تیم، اما بازی گل‌گهر و شمس‌آذر دیداری سرد از آب درآمد و محمدرضا اخباری و علیرضا جعفرپور، دروازه‌بانان دو تیم روز بی‌دردسری را تجربه کردند. در دقیقه ۹۷ معین قربانی از شمس‌آذر با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا شاگردان سعید دقیقی، مسابقه را ۱۰ نفره به پایان برسانند. در نهایت دیدار گل‌گهر و شمس‌آذر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این تساوی گل‌گهر با ۳۶ امتیاز و شمس‌آذر با ۳۵ امتیاز در رده‌های ششم و هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی ماندند.

ترکیب اولیه گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهدی تیکدری، سیدابولفضل رزاق پور، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، روبرتو تورس، مهدی ممی زاده، اریک باگناما و سعید سحرخیزان

سرمربی: مارینوس اوزونیدوس

ترکیب اولیه شمس‌آذر قزوین:

علیرضا جعفرپور، هومن ربیع زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، محمد پاپی، امیرمحمد نسایی و فراز اماملی

سرمربی: سعید دقیقی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آغاز دادگاه حقوقی بین‌المللی بیماران تالاسمی
  • خسرو غفوریان کیست؟ / عکس‌هایی که برای ژیلا صادقی داستان شد/ هنوز توماج صالحی ترند است/ هجمه جدید علیه کاظم صدیقی با نام لیلا
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد
  • بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان
  • تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تاکید امیرعبداللهیان بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی