Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید امیری باز هم مثل بازی با پدیده پاس کلیدی بی‌نقصی را برای کمال کامیابی‌نیا فرستاد و خوشبخت بود که این بار کامیابی‌نیا قدر پاس‌اش را دانست و پرسپولیس زمین بازی را با شکست ترک نکرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که مسابقه با شکست پرسپولیس رو به پایان بود سانتر وحید امیری از سمت چپ را کامیابی‌نیا به گل تساوی تبدیل کرد تا بعد از باخت‌های برابر استقلال و سایپا، فاجعه ۳ شکست در ۴ بازی در کارنامه تیم برانکو ثبت نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری و کامیابی‌نیا در بازی هفته گذشته برابر پدیده هم با یکدیگر بده بستان‌هایی در حملات پرسپولیس داشتند که البته با قدرناشناسی کمال به گل تبدیل نشده بود. پاس کلیدی امیری در بازی هفته قبل را کامیابی‌نیا برابر دروازه تقریبا بدون دروازه‌بان پدیده به اوت زد. از دست دادن موقعیت مهم باعث شد تا در بازی با پدیده امیری خودش دست به کار شود و در نهایت گل برتری سرخپوشان را بزند.
کمال که کار ساده گل کردن توپ در بازی با پدیده را انجام نداده بود شب گذشته ( چهارشنبه ) کار سخت‌تر را بهتر انجام داد و سانتر ارسالی امیری را به گل تبدیل کرد تا پرسپولیس از یک شکست تلخ خانگی فرار کند. امیری هم با این پاس گل به دو قدمی مسلمان رسید که برانکو حالا حتی ترجیح می‌دهد علوان‌زاده را پیش از او به زمین بازی بفرستد. شاید اگر مهاجمان پرسپولیس بیش از پیش قدر پاس‌های امیری را می‌دانستند حالا او بهترین پاسور لیگ هفدهم بود. البته در دو بازی آینده برابر ذوب‌آهن و سپیدرود هم شاید این اتفاق بیفتد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس امیری کامیابی نیا استقلال استقلال امیری پرسپولیس سایپا کامیابی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار برای آمار خود کف می‌زند! (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، به نقل از ایرنا در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در یک دیدار حساس و تماشایی با تک گل عیسی آل‌کثیر موفق شد تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را با یک گل شکست دهد تا فاصله یک امتیازی خود را با همشهری خود یعنی استقلال حفظ کند تا همچنان کورس قهرمانی داغ بماند.

پرسپولیس این روزها در بهترین فرم خود در یک سال اخیر دارد و همین موضوع باعث شده تا هواداران این تیم به تکرار قهرمانی این تیم در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر بیش از هر زمانی امیدوار باشند. قرمزها هفته‌های پایانی نیم فصل اول اگرچه در شرایط خوبی قرار نداشتند اما بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از این تیم و حضور اوسمار ویرا به عنوان مرد نخست نیمکت سرخ‌پوشان همه چیز به سود آنها تغییر کرد.

هرچند پرسپولیس در نخستین بازی خود در نیم فصل دوم برابر آلومینیوم اراک روی اشتباه بیرانوند شکست خورد اما این تیم بعد از این بازی در ۷ بازی از ۸ بازی خود موفق شد حریفان را شکست دهد و تنها در شهرآورد پایتخت آن هم برابر استقلال تهران رقیب سنتی خود به تساوی صفر - صفر رضایت داد.

پرسپولیس در ۹ بازی که اوسمار هدایت این تیم را بر عهده داشته است ۱۴ بار دروازه حریفان خود را باز کرده و تنها ۳ گل دریافت کرده است که همه‌ آنها به نوعی با اشتباه مستقیم دروازه‌بان به ثمر رسیده است و در ۷ بازی نیز موفق شده دروازه خود را برابر حریفان بسته نگه دارد. قرمزها با سرمربی برزیلی خود به طور میانگین در هر بازی ۲.۴۴ امتیاز کسب کرده است.

اوسمار و پرسپولیس با دو پیروزی حساس برابر گل‌گهر سیرجان و ملوان بندرانزلی که پیش بینی می‌شد یکی از این دو تیم از قرمزها امتیاز بگیرد حالا پیش از هر زمانی به تکرار قهرمانی در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر امیدوارتر شده است.

دیگر خبرها

  • شکست سنگین نوشاد عالمیان برابر حریف مصری
  • دادمرز در یک قدمی مدال طلا
  • عصبانیت کلوپ از شکست: احمق که نیستم!
  • پدیده سپاهان دیر بازی کرد، کازان باخت
  • دربی جنوب و کامیابی آبی‌ها با رستم
  • اوسمار برای آمار خود کف می‌زند! (عکس)
  • رقیب بیرانوند در یک قدمی ثبت رکوردی تاریخی
  • آمار جالب توجه پرسپولیس با اوسمار
  • گلر آکادمی پرسپولیس به یک قدمی نیازمند رسید!
  • امیری رسما مهاجم نوک پرسپولیس شد