Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@23:07:27 GMT

دشمنان به دنبال کم رنگ کردن کار بزرگ شهدا هستند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۹۶۹۶

دشمنان به دنبال کم رنگ کردن کار بزرگ شهدا هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت حوزه دانش آموزی شهید فهمیده بروجن دوره عملی درس آمادگی دفاعی پایه نهم دانش آموزان پسر مدارس این شهر در محل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن برگزار شد.

در این دوره دانش آموزان بصورت عملی با مهارت باز و بسته نمودن اسلحه ، صف جمع و احترامات و مقدمات رژه حماسی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. آشنا شدند.

در حاشیه این برنامه سرهنگ پاسدار علی کیهانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن به ایراد سخن پرداخت و باتبریک سال جدید و خوش آمد گویی به دانش آموزان که در این ناحیه حضور پیدا کرده بودند به رشادتها و حماسه آفرینی های شهدای جنگ تحمیلی همچون شهید حسین فهمیده و شهدای مدافع حرم این شهرستان همچون شهید جیلان و شهید قلی زاده اشاره کرد .

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با حربه هایی چون شبیخون فرهنگی و جنگ نرم قصد کم رنگ جلوه دادن کار بزرگ شهدا و به فراموشی سپردن آنها را دارند.

سرهنگ کیهانی ادامه داد: وظیفه همه ماست که در این شرایط شهدا را بشناسیم و با  هدف و رسالت آنها آشنا شویم و از دستاورد انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدا  به خوبی پاسداری و نگهبانی کنیم.  

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان