Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@02:04:00 GMT

احداث بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۰۱۲۸

احداث بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی در قزوین

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه استان قزوین از ساخت ۵۵۰ واحد مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حسن تقی پور بیان کرد: براساس پیش بینی های انجام شده، بازسازی و مرمت ۱۱ هزار متر مربع از امامزاده های استان قزوین، تکمیل و بازسازی ۲۶۰ متر مربع از سرویس های بهداشتی در ۱۵ بقعه، توسعه و مقاوم و نوسازی یک هزار و ۴۰۳ مورد از امامزاده های استان، اجرای طرح جامع برای پنج امامزاده و تکمیل ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع از فعالیت های نیمه تمام در هشت امامزاده، نگه داری و تعمیر و مرمت ۱۰ هزار متر از موقوفات از جمله فعالیت های انجام شده در سال گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در بخش سرمایه گذاری در موقوفات می توان گفت که سرمایه گذاری در محمدیه، اتمام یک پروژه سه واحدی و تکمیل پروژه ۱۶۰ واحدی در بیدستان، اتمام پروژه ابوترابی در قزوین و انجام عملیات خدماتی درمانی بیدستان هم از جمله اقدامات در سال گذشته بود.

 

رئیس اداره بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه استان قزوین عنوان کرد: در سال جاری هم پیش بینی می شود که ۳۰۰ سند اجاره جدید تنظیم شود و تمدید 3 هزار نفر از مستاجران صورت بگیرد.

 

تقی پور اعلام کرد: در حوزه سرمایه گذاری هم می توان به تعریف ۱۵ طرح جامع برای امامزاده های استان قزوین که طی سال جاری پیش بینی شده است و در این طرح، مجموع فضاهای امامزاده ها مورد پیش بینی قرار می گیرد، اشاره کرد.

 

وی تصریح کرد: نگه داری و بازسازی یک هزار و۲۰۰ متر مربع از موقوفات، بازسازی یک موقوفه به نام محمدآقای امینی به مساحت هزار متر مربع در بلوار ارکیده، اتمام ۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع از پروژه های های نیمه تمام و احداث و توسعه بقاع متبرکه (احداث ضلع شمال غربی امامزاده علی ع به مساحت ۵۰۰ متر مربع) از جمله برنامه های پیش بینی شده در حوزه بقاع متبرکه استان قزوین است.

 

رئیس اداره بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه استان قزوین عنوان کرد: در موقوفات هم فعالیت های ویژه ای در نظرگرفته شده است که از موارد آن می توان به انعقاد قرارداد اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با بنیاد مسکن برای آغاز ساخت ۵۵۰ واحد مسکونی در جنب آستان مقدس امامزاده حسین (ع) و شهر اقبالیه اشاره کرد که ساخت این واحدها با مشارکت و سرمایه گذاری بنیاد مسکن و زمین موقوفی صورت می گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت ۲۰ درصدی موقوفه تجاری محمدیه در سال جاری از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس حمایت از کالای ایرانی دولت ارز ستوان یکم پاسدار مرتضی بصیری پور بیرجند هفته هنر انقلاب اسلامی قرآن کریم شعار سال ۹۷ روز ملی فناوری هسته ای احداث واحد مسکونی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بنیاد مسکن کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد، در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن در شهر شاهدیه اظهار داشت: در این پروژه ۱۲۰ واحد مسکونی در قالب ۶ بلوک ۲۰ واحدی احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۰ واحد از این پروژه در قالب ۳ بلوک در مرحله نازک‌کاری و سفت‌کاری است، افزود: این واحد‌ها تا پایان خرداد ماه آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه ۶۰ واحد باقی‌مانده نیز در قالب ۳ بلوک در حال احداث است، گفت: این واحد‌ها نیز تا سه ماه آینده آماده تحویل خواهد شد.

مدرسی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به تامین انشعابات آب، برق، گاز و مخابرات این واحد‌ها اقدام کرده‌اند، از متقاضیان خواست تا نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.

وی همچنین از آماده‌سازی ۱۶.۵ هکتار زمین برای احداث ۳۰۰ واحد مسکن ویلایی و خودمالکی در شهر شاهدیه خبر داد و گفت: این واحد‌ها نیز در قالب طرح جوانی جمعیت احداث خواهد شد.

فرماندار یزد در پایان از همکاری دستگاه‌ها و به‌ویژه شهرداری یزد در تسهیل صدور پروانه و آماده‌سازی زمین برای احداث واحد‌های مسکن ملی در شهر شاهدیه قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت یک شهرک مسکونی ۵۵۵ هکتاری در اطراف قم
  • ۶۰۰ پرونده برای صیانت از موقوفات استان زنجان تشکیل شد 
  • ۱۶۹۰ واحد مسکونی اردستان در حال ساخت است
  • بازدید منتخب مردم قزوین- البرز و آبیک از جاده الموت- تنکابن
  • بازندگان اصلی مالیات بر عایدی سرمایه
  • جهش قیمت مسکن در تهران/ یک متر خانه ۸۱.۶ میلیون تومان!
  • جهش قیمت مسکن در تهران / یک متر خانه ۸۱۶.۳ میلیون تومان!
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت