Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@22:29:53 GMT

سایه وحید امیری پشت محسن مسلمان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۰۱۶۵

به گزارش وانانیوز، 

وحید امیری باز هم مثل بازی با پدیده پاس کلیدی بی‌نقصی را برای کمال کامیابی‌نیا فرستاد و خوشبخت بود که این بار کامیابی‌نیا قدر پاس‌اش را دانست و پرسپولیس زمین بازی را با شکست ترک نکرد.

در حالی که مسابقه با شکست پرسپولیس رو به پایان بود سانتر امیری از سمت چپ را کامیابی‌نیا به گل تساوی تبدیل کرد تا بعد از باخت‌های برابر استقلال و سایپا، فاجعه ۳ شکست در ۴ بازی در کارنامه تیم برانکو ثبت نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری و کامیابی‌نیا در بازی هفته گذشته برابر پدیده هم با یکدیگر بده بستان‌هایی در حملات پرسپولیس داشتند که البته با قدرناشناسی کمال به گل تبدیل نشده بود. پاس کلیدی امیری در بازی هفته قبل را کامیابی‌نیا برابر دروازه تقریبا بدون دروازه‌بان پدیده به اوت زد. از دست دادن موقعیت مهم باعث شد تا در بازی با پدیده امیری خودش دست به کار شود و در نهایت گل برتری سرخپوشان را بزند.


کمال که کار ساده گل کردن توپ در بازی با پدیده را انجام نداده بود امشب کار سخت‌تر را بهتر انجام داد و سانتر ارسالی امیری را به گل تبدیل کرد تا پرسپولیس از یک شکست تلخ خانگی فرار کند. امیری هم با این پاس گل به دو قدمی مسلمان رسید که برانکو حالا حتی ترجیح می‌دهد علوان‌زاده را پیش از او به زمین بازی بفرستد. شاید اگر مهاجمان پرسپولیس بیش از پیش قدر پاس‌های امیری را می‌دانستند حالا او بهترین پاسور لیگ هفدهم بود. البته در دو بازی آینده برابر ذوب‌آهن و سپیدرود هم شاید این اتفاق بیفتد.

110

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، با کنار رفتن استقلال از رقابت های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

دیگر خبرها

  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد