Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:16:04 GMT

هشت میلیون سهام در سیستان و بلوچستان معامله شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۰۲۸۷

هشت میلیون سهام در سیستان و بلوچستان معامله شد

زاهدان - ایرنا - مدیر بورس منطقه ای سیستان و بلوچستان گفت: این مجموعه اقتصادی در یک هفته گذشته هشت میلیون و 35 هزار و 72 سهم و حق تقدم به ارزش افزون بر 29 میلیارد و 420 میلیون ریال میان 92 شرکت داد و ستد کرد.

به گزارش ایرنا از تالار بورس منطقه ای سیستان و بلوچستان، سوگل هیراد روز پنجشنبه اظهار داشت: 40 درصد از مجموع سهام معامله شده به خرید و 60 درصد به فروش اختصاص داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی شمار کدهای معامله شده جدید را 37 عدد ذکر کرد و گفت: اوراق خزانه اسلامی با بیش از چهار میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات هفته گذشته را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: شرکت های برتر هفته گذشته از لحاظ داد و ستد اوراق خزانه اسلامی، فولاد خوزستان، پتروشیمی مبین و فولاد مبارکه اصفهان بوده است.
بورس منطقه ای سیستان و بلوچستان 22 آذر 1383با هدف اشاعه هر چه بیشتر و بهتر فرهنگ سهامداری و افزایش سطح دسترسی مردم استان به بازار سرمایه با حضور مسوولان کشوری و استانی در زاهدان آغاز به کار کرد.
تالار بورس استان فعالیت خود را با چهار گروه کارگزاری آغاز کرده بود که هم اینک دارای یک تالار اختصاصی در شهر زاهدان است.
این تالار که مربوط به کارگزاری مفید است، برای تسهیل دسترسی سهامداران و افزایش سهم معامله ایجاد شد و این رخداد برای گسترس بازار سرمایه در زاهدان بسیار موثر است.
3042**6081
آخرین اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بورس سهام معاملات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان

بارش شدید باران طی روزهای گذشته در بخش دشتیاری استان سیستان و بلوچستان ، باعث وقوع سیلاب، آبگرفتگی خیابان‌ها و معابر و اختلال در عبور و مرور و خساراتی را به این منطقه وارد کرده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075431 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • سیل در منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید