Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم استقبال و وداع با پیکر مطهر هجدهمین شهید مدافع حرم استان گلستان در امامزاده عبدالله گرگان برگزار شد. ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مراسم استقبال و وداع با پیکر شهید حجت الله نوچمنی هجدهمین شهید مدافع حرم استان گلستان ‌چهارشنبه شب همزمان نماز مغرب و عشا با حضور خانواده شهدا و جانبازان و مسئولان استانی و شهرستانی در گلزار امامزاده عبدالله گرگان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تشییع پیکر مطر این شهید نیز امروز ‌از معراج شهدا شهرستان گرگان(بهداری سپاه) به سمت چهار راه شهدا برگزار خواهد شد.

شهید نوچمنی یک فرزند دختر 45 روزه و یک پسر 6 ساله دارد و متولد سال 59 بود که در سوریه به فیض شهادت نائل آمد و هجدهمین شهید مدافع حرم استان گلستان لقب گرفت.

استان گلستان پیش از این 17 مدال پر افتخار شهید مدافع حرم برگردن آویخته بود، شهیدان غلامعلی تولی، سید احسان حاجی حتملو، قاسم غریب، قاسم تیموری ، سیدمحمدحسین میردوستی، اسماعیل زاهدپور، صفرپور جاجرمی، افشین ذورقی، صادق شیبک، حاج قربان نجفی، جواد سنجه ونلی، یدالله ترمیمی، مهدی شکوری، محمدرضا شیبانی، احمد غلامی ، مصطفی خوش محمدی، حجت‌الاسلام محمود تقی‌پور و اینک حجت الله نوچمنی به کاروان شهدای مدافع حرم ملحق شدند.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره محصولات بومی‌محلی استان گلستان برگزار می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان این جشنواره با هدف معرفی و عرضه صنایع دستی، سوغات و غذاهای محلی، بازی‌های بومی و محلی، سوارکاری، مسابقات ورزشی و موسیقی محلی در گرگان، کیلومتر ۶ جاده توسکستان، خیابان فانوس جنگل، مجتمع آموزشی و گردشگری فانوس جنگل میزبان علاقه مندان خواهد بود. 


این جشنواره از سه شنبه ۲۸ لغایت ۳۱ فروردین ماه سال جاری از ساعت ۱۱ الی ۲۱ میزبان علاقه مندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین همایش روز ملی گندم و نان در گرگان
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • آغاز نیمه نهایی با جدال مدافع قهرمانی و پرافتخارترین تیم
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ ضربات پنالتی بلای جان سیتیزن‌ها شد
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • تجمع طلاب و اساتید جامعه المصطفی گرگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • گشتی در چهارشنبه بازار گرگان
  • جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است
  • آیین وداع با پیکر حاج محمد (جمعلی) کیانی هرچگانی
  • جشنواره محصولات بومی‌محلی استان گلستان برگزار می‌شود