Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@12:06:39 GMT

محسن مسلمان آخر فصل همه چیز را معلوم می کند!

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۰۸۲۶

محسن مسلمان آخر فصل همه چیز را معلوم می کند!

ساعت24-محسن مسلمان در این مدت تنها چند بازی به اندازه انگشتان یک دست برای پرسپولیس به میدان رفت و همین موضوع باعث شد تا زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی او شنیده شود.

در حالی که محسن مسلمان همیشه یک پای ثابت تیم پرسپولیس و یکی از رکن های اصلی ترکیب پرسپولیس بود ولی به یکباره در دیدارهای اخیر سرخپوشان جایگاهش را از دست داد تا گمانه زنی ها در مورد این بازیکن آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی با وجود اینکه سرمربی پرسپولیس در دوشنبه شب در برنامه پرمخاطب نود به طور صریح اعلام کرد که هیچ مشکلی با بازیکنان پرسپولیس بخصوص محسن مسلمان ندارد ولی کریم باقری مربی تیم پرسپولیس در یک مصاحبه ای گفت که رابطه این ستاره با سرمربی پرسپولیس خوب نیست.

اما آنچه مسلم است و بر اساس شنیده هایی که از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد، محسن مسلمان تصمیم خود را گرفته و به زودی از جمع پرسپولیسی ها جدا خواهد شد و تا همین زمان هم به توصیه بعضی دوستان سکوت کرده و بعد از اتمام فصل دست به یک سری افشاگری‌ها خواهد زد.

گفتنی است یکی از رسانه های رقیب پرسپولیس مدعی است: در صورت قطعی شدن جدایی محسن مسلمان از تیمش، احتمال آبی پوش شدن او زیاد می شود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!

به گزارش "ورزش سه"، آنگه پوستکوگلو می‌گوید که پس از جدایی هری کین از تاتنهام، او مثل یک اردک به‌نظر می‌رسید.
کین، رکورددار گلزنی تاتنهام، یک روز قبل از اولین بازی پوستکوگلو در لیگ برتر در ماه اوت به بایرن مونیخ فروخته شد و جدایی او حتی پیش از شروع فصل باشگاه را از مسیر خارج کرد.

هشت ماه بعد، تاتنهام جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را در دستان خود دارد. پوستکوگلو قبلاً در مورد تأثیر جدایی کین روی او و تیم صحبت نکرده بود، اما در مصاحبه جدیدی گفت: «فکر می‌کنم این نقطه شروع برای ما بود. چون روز قبل، بازی با برنتفورد، به معنای واقعی کلمه اینجا نشسته بودم، و او تازه رفته بود.

بنابراین، شما در حال شروع یک فصل هستید و مهم‌ترین فرد این باشگاه فوتبال، به تازگی و در آستانه اولین بازی،‌ اینجا را ترک کرده است.

به یاد دارم که واقعاً یک تلاش زیرکانه انجام دادم. خودم را مثل یک اردک پیر نشان دادم که در بالای آب بسیار زیبا به نظر می‌رسد، و اگر اتفاقی بدی رخ داد، در زیر آب رخ می‌داد و مطمئن می‌شدم کسی به آن توجه نمی‌کند، به‌خصوص بازیکنان.

بازیکنان هرگز نگران نبودند، کاری که می‌توانستند را انجام دادند. ما عالی بودیم، هری کین هم در مونیخ کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌داد. باورنکردنی است.»

دیگر خبرها

  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • مکان دقیق مرگ افلاطون و جزییات به بردگی گرفته شدنش با کشف پاپیروسی سوخته معلوم شد
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • محسن محمدسیفی طلایی شد
  • خوانندگی محسن یگانه برای یک طرفدار خردسال