Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@18:51:21 GMT

مازندران رتبه اول مستند سازی روستایی در کشور

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۱۰۷۴

مازندران رتبه اول مستند سازی روستایی در کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مراسم معارفه و تکریم رئیس اداره ثبت اسناد و املاک گلوگاه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان با حضور بهادر مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران و جمعی مسئولان استانی و شهرستانی برگزار و قدیر یوسفی‌نیا بعنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک گلوگاه معارفه و منصوب شد که وی پیش از این رئیس ثبت اسناد و املاک شهرستان کبودرآهنگ استان همدان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم محمدحسن بهادر با اشاره به یکی از مشکلات ثبت اسناد در گلوگاه، اظهار کرد: نیمی از حوزه ثبتی شهرستان گلوگاه متعلق به استان گلستان است و باید این مشکل حل شود.

وی افزود: توجه به تکریم ارباب رجوع و رعایت نظم و انضباط اداری از ارکان مهم خدمت به مردم در ادارات ثبت اسناد و املاک می‌باشد و کلیه همکاران با تمام توان باید به فکرخدمت به مردم باشند.

مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک مازندران بیان کرد: تعامل بین اداره ثبت اسناد و اداره اوقاف استان در طی ۳ سال متوالی رتبه اول در کشور را از لحاظ مستند سازی املاک کسب کرد.

وی گفت: در استان مازندران ۱۴ هزار سهمیه برای صدور سند مالکیت از بنیاد مسکن در بحث روستاهای بالای ۲۰ نفر خانوار و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار در سال گذشته انجام شد که مازندران رتبه اول را در خصوص مستند سازی روستایی در کشور کسب کرد.

بهادر اظهار کرد: در سال جاری بیش از ۱۹۲ هزار سند مالکیت در سطح استان صادر شد که ۹۵۶ مورد آن مربوط به شهرستان گلوگاه بود که در بحث مطالبات بانک‌ها حدود ۳۷درصد افزایش داشته است.

این مسئول همچنین ثبت وقایع ازدواج و طلاق را از دیگر فعالیت‌های اسناد و املاک در دفاتر ازدواج و طلاق دانست و گفت: الکترونیکی شدن ثبت وقایع ازدواج و طلاق در دفاتر ازدواج و طلاق و تبادل آن با اداره ثبت احوال موجب کاهش مراجعات حضوری، پیشگیری از جعل و تخلفات در این حوزه، کاهش بروز اشتباهات در ثبت وقایع ازدواج و طلاق و ارتقای نظام حفظ و نگهداری از آنها شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور

محمد مهدی عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران درباره جوجه ریزی مرغ گوشتی و تولید گوشت مرغ استان مازندران در فروردین ماه امسال، گفت: برای اولین بار در صنعت طیور کشور در قبل و بعد از انقلاب، مازندران موفق به کسب رتبه اول و ثبت رکورد بی سابقه ۱۷ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۵۶ قطعه جوجه ریزی در فروردین ماه شد.

او با بیان اینکه با این تعداد جوجه ریزی در فروردین ماه امسال، برای اولین بار در طول تاریخ، رکورد تعداد جوجه ریزی ماهانه شکسته شد، افزود: این تعداد جوجه ریزی، ۱۲.۸ درصد جوجه ریزی کشور را شامل می‌شود.

عباس زاده با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود ۳۳ هزار تن گوشت مرغ آماده طبخ از این تعداد جوجه ریزی استحصال شود، گفت: در این مدت بترتیب ساری با ۲ میلون و ۷۱۱ هزار و ۳۵ قطعه در رتبه اول، آمل با ۲ میلیون و ۲۱۳ هزار و ۲۲۵ قطعه رتبه دوم و بهشهر با یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۳۲۰ قطعه در رتبه سوم قرار دارند.

او افزود: این سیر صعودی جوجه ریزی برابر برنامه ریزی‌های انجام یافته و تلاش بی وقفه تولیدکنندگان و تعامل بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی و تشکل‌های مرتبط از سال گذشته آغاز شد، بطوریکه تعداد جوجه ریزی سال گذشته ۲۲ درصد نسبت به سال ما قبل (۱۴۰۱) افزایش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • صدور اسناد مالکیت جزایر استان بوشهر تسریع می‌شود
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان
  • تحویل اسناد مالکیت حدنگاری ۵ تالاب و بزرگترین موقوفه کشور
  • اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد