Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@11:05:30 GMT

12 اخلال گر بازار ارز دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۱۳۵۴

12 اخلال گر بازار ارز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری 12 نفراز اخلالگر بازار ارز به همراه وجوه مکشوفه در روز گذشته (سه شنبه ) خبر داد.

ایران آنلاین /سردار حسین رحیمی افزود: نیروی انتظامی تهران بزرگ در راستای افزایش امنیت اقتصادی و نیز ایفای وظایف ضابط بودن، در اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مصوبات هیئت محترم دولت حضور چشمگیر و مستمر در بازار ارز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت : با هماهنگی مقامات قضایی نسبت به دستگیری افرادی که قانون و مصوبه دولت را در این خصوص نقض کنند سریعا و قاطعانه اقدام خواهیم کرد.
فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره بستر فضای مجازی تصریح کرد: با رصدهای سایبری یک گروه که به شکل های مختلف فضا را ملتهب و با اقدامات غیرقانونی موجب اخلال در بازار کرده بودند ، شناسایی شدند و پس از هماهنگی قضایی به پلیس فتا احضارشدند که تحقیقات مقدماتی در حال انجام می باشد.
سرداررحیمی تاکید کرد: با هماهنگی بانک مرکزی صرافی های فاقد مجوز پلمپ خواهند شد که تاکنون در خصوص 16 واحد اقدام شده است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس در شرق تهران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران درحین گشت زنی شبانه در محدوده خاک سفید با دو نفر از اراذل و اوباش که در وضعیت عادی نبودند، مواجه شدند. این دو نفر پس از مشاهده ماموران اقدام به قدرت نمایی و فحاشی با قمه کردند که در همین راستا نیز پلیس برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: دستگیری شهردار و عضو شورای نسیم‌شهر

وی با بیان اینکه یکی از این اشرار پا به فرار گذاشت، گفت: شرور دیگر در حین دستگیری با قمه اقدام به عربده‌کشی کرده و ضرباتی را نیز به خودروی پلیس و چندین خودروی دیگر وارد کرد. در نهایت اما با اقدام ماموران پلیس این فرد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

راستی با بیان اینکه در مقر انتظامی مشخص شد که این اراذل و اوباش دارای چندین مورد سابقه شرارت هستند، گفت: پس از دستگیری متهم اول و انجام بازجویی و پی‌جویی از وی، مخفیگاه نفر دوم نیزشناسایی و این فرد نیز در عملیاتی دیگر دستگیر شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه برای هر دو متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد، گفت:‌ هر دو متهم به همراه پرونده تشکیل شد و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227778 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • ​تقدیر وزیر کشور از فرماندهی نیروی انتظامی در اجرای «طرح نور»/ وحیدی: فقط انگشت‌شماری از افراد قصد هنجارشکنی و اخلال در نظم عمومی داشته‌اند که به مراجع قضائی معرفی شده‌اند
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس
  • حمله شرور قمه‌به‌دست به خودروی پلیس
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس در شرق تهران