Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رئیس دانشگاه و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس گفت: در هفته سلامت ۲ پروژه, با اعتبار ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود. ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, رضا صابری, ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته سلامت گنبدکاووس اظهار داشت: پایگاه اورژانس روستای دماغ در بخش داشلی‌برون, به وسعت 200 متر مربع زمین اهدایی از طرف روستا و با اعتبار 120 میلیون تومان, در هفته سلامت کلنگ‌زنی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار است در روستای چپرقویمه از بخش مرکزی نیز, پایگاه اورژانس با همکاری خیر با همین وسعت و اعتبار کلنگ‌زنی می‌شود و ما منتظر آماده شدن زمین اهدایی آن هستیم, که در صورت آماده شدن, این پایگاه نیز در هفته سلامت کلنگ‌زنی خواهد شد.

مشاور رئیس دانشگاه و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: بخش داخلی 2 بیمارستان شهدای 12 دی شهرستان گنبدکاووس با اختصاص 25 تخت و با اعتبار 550 میلیون تومان در هفته سلامت افتتاح می‌شود که از این مبلغ, 100 میلیون تومان سهم خیر نیکوکار گنبدی است.

صابری تاکید کرد: این بخش به صورت نیمه‌تمام در مدت زمان 13 سال رها شده بود که با همکاری خیر و اعتبارات بهداشت و درمان توانستیم در مدت 6 ماه به بهره‌برداری برسانیم.

وی یادآور شد: با همکاری اداره آموزش و پیشرفت و در جهت ارتقاء شاخص‌های سلامت بین دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان, در هفته سلامت برنامه‌هایی مانند زنگ سلامت, همایش بزرگ سفیران سلامت, جشنواره غذای سالم مادر و دختر, اجرای مسابقات ورزشی, فرهنگی و آموزشی مادر و دختر در مدارس شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

مشاور رئیس دانشگاه و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی در بخش داشلی‌برون و در شهر اینچه‌برون با اهدا 5 دستگاه دوچرخه و 60 جوایز نفیس دیگر ,از جمله برنامه شاخص هفته سلامت در بخش داشلی‌برون است.

صابری اظهار کرد: همایش بزرگ دوچرخه‌سواری با هدف پیشگیری از کم تحرکی, در روز 4 اردیبهشت ماه سال جاری ,در کمربند صیاد شیرازی در جوار شهدای گمنام از جمله برنامه‌های شاخص هفته سلامت در بخش مرکزی گنبدکاووس است.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر با شعار «با مشارکت شما سربلندیم» اجرایی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه از ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت هفته هلال احمر نام گرفته است، افزود: در این ایام ۲۲۸ برنامه در استان برگزار خواهیم کرد که از این تعداد ۳۰ برنامه به صورت متمرکز و استانی اجرایی خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: غبارروبی مزار شهدا در امامزاده عبدالله گرگان، دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در گلستان، مانور امداد و نجات ویژه تیم هوایی، نشست هم اندیشی با دبیران و نایب دبیران با باشگاه مربیان، اجرای مانور خدمات جهادی، شرکت در نماز جمعه، برپایی ایستگاه سلامت و آموزش نمازگزاران، انتخابات مجمع کانون طلاب و برپایی میز خدمت از جمله برنامه‌های هفته هلال‌احمر در استان است.

عضویت ۶۰ هزار نفر در سامانه هلال‌احمر گلستان

وی یادآور شد: ۳۰ خانه هلال به صورت متمرکز در استان افتتاح خواهد شد.

غریب آبادی با اشاره به اینکه طی سال گذشته ۱۵ هزار نفر عضو جدید در استان جذب شدند، اظهار کرد: در حال حاضر ۶۰ هزار نفر در سامانه هلال‌احمر استان عضو شدند که برای تمامی آنها دوره آموزشی برگزار کردیم.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر گلستان توانست به هزار و ۹۷۴ حادثه امداد رسانی کند که از این تعداد هزار و ۴۰۴ حادثه جاده‌ای و ۱۰۸ حادثه کوهستانی پوشش داده شد.

کد خبر 6098118

دیگر خبرها

  • ۱۳۵ مصوبه برای گلستان در سفر دوم رییس جمهور اختصاص یافت
  • گنبدکاووس در روز جمعه، پژواک صدای استان گلستان می‌شود
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه