Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ اصغری فرمانده سپاه ورامین  با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی، گفت: اگر کشور ما بخواهد وابسته به کشورهای بیگانه نباشد، باید از تولید داخل حمایت کرد،وفرهنگ درست استفاده کردن از کالای ایرانی در خانواده ها بومی سازی شودوباید از کالای ایرانی حمایت شوند مردم هم نقش بسزایی دراین حمایت دارند درضمن تولید کنندگان باید جنس مرغوب تحویل مردم دهندو حمایت از کالای ایرانی نباید در حد شعار باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه  با اشاره شهید طلبه مصطفی محمودی گفت: روحانیت در تقویت روحیه و بنیه دفاعی رزمندگان و خنثی کردن توطئه های دشمن نقشی ارزنده داشت و رزمندگان دلاور و شجاع ما با روحیه مثال زدنی در کنار روحانیت نگذاشتند یک وجب از این خاک به تصرف دشمن درآید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه چهارشنبه در دیدار نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی استان اظهار کرد: همانطور که موضوع تولید را در اولویت داریم حقوق کارگر نیز برای ما با اهمیت و ارزشمند است.

وی افزود: کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند و نیمی از جمعیت استان گلستان شامل جامعه کارگری هستند و هر اقدام در این بخش به معنی تلاش برای بهبود شرایط نیمی از جمعیت استان است.

استاندار گلستان ضمن تقدیر و تشکر از کارگران بابت بصیرت و اقدام هوشمندانه آنها در مقاطع حساس، گفت: کارگران نقش بسیار مهمی در تحقق شعار سال دارند و توجه به این قشر توجه به تحقق شعار سال است.

وی افزود: کسی که ایمان و امید مردم را هدف قرار می‌دهد به مردم خیانت کرده است.

زنگانه اظهار کرد: استان گلستان در ریل پیشرفت و توسعه قرار گرفته و امروز گلستان جزو استان‌های امن در امنیت سرمایه‌گذاری قرار دارد.

وی افزود: رفتار رسانه، اقدام دستگاه نظارتی، حتی حرف یک فرد مسؤول می‌تواند در امنیت سرمایه‌گذاری مؤثر باشد. اختلاف به هر شکل و بین هر فرد یا قشر یا نهاد کار اشتباه و محکومی است.

کد خبر 6094695

دیگر خبرها

  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • حمایت از بخش خصوصی سیاست استان است
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد
  • کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال قرار دارند
  • توانایی زبان فارسی در گرو این است كه زبان علم باقی بماند
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم