Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دبير کميته اطلاع رسانی جشنواره ملی پويانمايی تلويزيونی در همدان گفت: گزارشگران رسانه خارجی با حضور در اين استان اقدام به پوشش خبری نخستين جشنواره ملی پويانمايی تلويزيونی می کنند.

حجت مهرابی فرد دبير کميته اطلاع رسانی جشنواره ملی پويانمايی تلويزيونی همدان گفت: خبرنگاران فعال در شبکه های العربيه، الکوثر، الجزيره، المنار، پرس تی وی و چند رسانه خارجی ديگر برای پوشش اين جشنواره ملی در همدان حضور می يابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در جشنواره پويانمايی، جشن پرواز آرزوها توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان در پياده راه بوعلی به مدت يک هفته برگزار می شود.

وی بيان کرد: کودکان در اين جشنواره آرزوهای خود را به تصوير کشيده و در روز افتتاحيه جشنواره ملی پويانمايی اين نقاشی ها به پرواز درمی آيد.

دبير کميته اطلاع رسانی جشنواره ملی پويانمايی تلويزيونی در همدان گفت: فيلم های انيميشن علاوه بر سينما قدس، فلسطين و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تمامی مناطقی که دارای سالن نمايش هستند اکران مي شود.

مهرابي فرد اضافه کرد: برگزاری استيج های نمايشی با حضور هنرمندان ملی نظير عمو پورنگ، خاله شادونه، عموهای فتيله ای، مَل مَل و عمو سعيد مدنظر است.

مديرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان نيز گفت: جشنواره ملی پويانمايی تلويزيونی فرصتی برای ايجاد فضای شادی و نشاط در استان است.

مهرداد نادري فر افزود: توليدات اين جشنواره در سالن های مرکز و بخش های واقع در دور افتاده ترين نقاط اين استان نيز اکران می شود.

با فراخوان نخستين جشنواره ملی پويانمايی تلويزيونی، چهار هزار و 300 اثر در قالب يک هزار و 11 عنوان در 9 بخش به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شد که از ميان آثار ارسالي 250 اثر به بخش اصلی مسابقه راه يافتند و تا پايان فروردين امسال 110 اثر فاخر برگزيده می شوند.

جشنواره ملی پويانمايی تلويزيونی از تاريخ هجدهم ارديبهشت امسال آغاز می شود و تا بيستم اين ماه ادامه می يابد.

انتهای پیام/

رسانه های خارجی جشنواره ملی پويانمايی را پوشش می دهند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انیمشین هنرمندان پویانمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در این مراسم گفت: یک نوجوان و جوان ایرانی منفعل نیست و به آنچه در پیرامون خود می‌گذرد اشراف و آگاهی و نگاه عمیق دارد.

ابراهیمی‌هژیر گفت: نمایش‌های شما امروز نشان داد که کودک و نوجوان ایرانی انزجاز عمومی مردم جهان از صهیونیست را از طریق رسانه‌های خود درک می‌کند و می‌بیند و می‌شنود.

او گفت: حقانیت جمهوری اسلامی در دفاع از مظلومان، کودکان، پیران و زنان را درک می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نیز گفت: هنر یعنی انسان خود را در اقیانوس بیکران الهی ببیند و دیگران را نیز همراه خود کند و هنرمند واقعی باید این ویژگی را داشته باشد.

حمیدرضا حاجی بابایی گفت: از میان هنرها، تئاتر هنری است که انسان حرارات، هیجان و پیام بازیگر و متن داستان را به خوبی حس و با آن ارتباط برقرار می‌کند.
در این مراسم بیانیه هیئت داوران از سوی احمد بیگلریان، پیشکسوت تئاتر و داور این دوره از جشنواره قرائت شد و با رای و نظر داوران نمایش‌های برگزیده در بخش تئاتر کانون، قیچی که دنبال کار می‌گشت به مربیگری محمدجواد بختیاری از مرکز ۳ همدان، آه سرزمین من به مربیگری نوشین بیگلریان از مرکز ۳ همدان و نمایش برگزیده بخش آزاد، نمایش قصه پر غصه از کبودرآهنگ معرفی شدند که به مرحله کشوری هنر‌های نمایشی کانون راه پیدا کردند.

۱۰ گروه نمایشی در این جشنواره شرکت کرده بودند که ۶ گروه کانونی و ۴ گروه در بخش آزاد بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ثبت نام نمایندگان رسانه‌ها به منظور پوشش دیدار ایران و ازبکستان
  • کابینه رژیم صهیونیستی با اجماع رای به تعطیلی الجزیره داد
  • تصویر پوشش متفاوت دختران ایران در کنکور ۵۰ سال قبل | چند تست بزنید!
  • شیرین مثل «شکرستان»/ پویانمایی که ۱۸ ساله شد
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • تهران قدیم | تصویر متفاوت از پوشش زنان در کنکور ۵۰ سال قبل/ عکس
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی