Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@16:33:59 GMT

دو کشته در تیراندازی بامداد امروز بابل

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۱۹۰۱

دو کشته در تیراندازی بامداد امروز بابل

سخنگوی اورژانس بابل از مرگ دو جوان بر اثر تیراندازی در روستای لیسه خبر داد.

مهدی غلام‌نیا روشن، سخنگوی اورژانس بابل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره جزئیات این حادثه، گفت: ساعت 02:06 بامداد طی تماس تلفنی با سازمان اورژانس 115 بابل حادثه‌ای مبنی بر تیراندازی در روستای لیسه گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی سازمان اورژانس تکنسین‌های پایگاه بندپی شرقی را به محل حادثه اعزام کرد، افزود: اکیپ تکنسین‌های اورژانس بالافاصله در صحنه حاضر شدند.

غلام‌نیا روشن خاطرنشان کرد: تکنسین‌های اورژانس به محض رسیدن متوجه می‌شوند که دو آقای 25 و 35 ساله به دلیل تیراندازی فاقد علائم حیاتی هستند.

وی افزود: متاسفانه هر دو نفر بر اثر جراحات شدید و خونریزی جان خود را از دست داده بودند و عملیات احیا برای آنها ثمری نداشت.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ کشته در مسابقه اتوموبیلرانی سریلانکا!

«پایگاه اینترنتی پنینسولا قطر» گزارش داده است در حادثه روز گذشته (یکشنبه) در شهر «دایاتالاوا» (Diyatalawa) دست‌کم ۲۱ نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش بی‌بی‌سی، ارتش این کشور می‌گوید کشته‌شدگان، شامل تماشاچیان از جمله یک دختر هشت ساله و چهار مسئول مسابقه است.

دو تن از قربانیان پس از انتقال به بیمارستان نظامی محلی بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند و حال برخی از مجروحان نیز وخیم است. تحقیقات پلیس برای بررسی جزئیات حادثه آغاز شده است.

در این مسابقه بیش از ۱۰۰ هزار تماشاگر حضور داشتند. ویدئو‌های شاهدان عینی نشان می‌دهد مردم پس از آن به سمت محل حادثه هجوم بردند و ادامه مسابقات تعلیق شد.

این بیست و هشتمین دوره مسابقات فوق بود که توسط ارتش سریلانکا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • ۷ کشته در مسابقه اتوموبیلرانی سریلانکا!
  • پسکوف: اوکراین عمدا خبرنگاران را هدف قرار می‌دهد
  • مهم‌ترین حوادث کشور در هفته گذشته چه بود؟
  • ۲ کشته و ۶ زخمی بر اثر تیراندازی در ممفیس آمریکا