Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: ۵۰ کد معاملاتی جدید در هفته منتهی به ۲۲ فروردین ماه در بورس منطقه‌ای کرمانشاه ایجاد شد. ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ استانها کرمانشاه نظرات

زهرا دفتری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: 38 میلیون و 707 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 94 میلیارد و 812 میلیون ریال در تالار منطقه‌ای کرمانشاه معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: 50 کد معاملاتی جدید در هفته منتهی به 22 فروردین ماه در بورس منطقه‌ای کرمانشاه ایجاد شد.

دفتری درباره شرکت‌هایی که بیشترین تقاضای خرید را در هفته مذکور داشتند، گفت: شرکت‌های زامیاد، سایپا، پتروشیمی زاگرس و باما بیشترین تقاضای خرید را داشتند.

وی اظهار کرد: شرکت‌های پتروشیمی زاگرس و اسناد خزانه اسلامی بیشترین تقاضای فروش را در هفته منتهی به 22 فروردین ماه امسال داشتند.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه ارزش معاملات بورس کرمانشاه را در هفته مذکور بیش از 94 میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: شرکت‌های پتروشیمی زاگرس و اسناد خزانه اسلامی بیشترین ارزش معاملات را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ش

R41380/P1377/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش کالاهای صادر شده از گمرک مهاباد به بیش از ۲۱ میلیون دلار رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،احمد احمدی   افزود: این مقدار صادرات از لحاظ ارزش ۱۲ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش یافت.

وی ادامه داد: محصولات پتروشیمی و فرش ماشینی بیشترین کالا‌های صادر شده از گمرک مهاباد طی سال گذشته بود.

رییس گمرک مهاباد با اشاره به اینکه امسال ۳۵۲ پرونده کالای قاچاق نیز در مهاباد به ثبت رسید، اضافه کرد: ارزش ریالی این اقلام ۵۶۰ میلیارد ریال است که نسبت به سال پیش از آن حدود ۱.۵ درصد افزایش داشته است.

احمدی بیان کرد: سیگار، پوشاک، لوازم خانگی، آرایشی و فلزیاب بیشترین کالای قاچاق کشف شده را شامل می‌شود.

وی با اشاره محدودیت‌های فضایی و موقعیت گمرک مهاباد هم گفت: در راستای ایجاد و توسعه زیرساخت‌های گمرک زمین برای انتقال این گمرک مکان یابی شده و امور اداری آن در دست اقدام است.

احمدی افزود: پارسال ۲ هزار و ۲۰۰ پروانه خروج موقت خودرو در مهاباد صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل‌تر ۲۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • ضرورت یکپارچگی پتروشیمی‌ها دراجرای راهبرد جهش تولید بامشارکت مردم
  • ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • رشد ۱۱ هزار واحدی بورس در پایان نخستین هفته کاری ۱۴۰۳
  • رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • ارزش کالاهای صادر شده از گمرک مهاباد به بیش از ۲۱ میلیون دلار رسید
  • عملیاتی کردن بازار آب و ایجاد تشکل آب بران در سال جدید با جدیت پیگیری شود
  • پیش‌بینی بورس فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • پروژه پتروشیمی نهاوند منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است