Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-08@17:47:10 GMT

داور باید روی سکو‌ها بنشیند و چیپس بخورد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۲۰۰۳

داور باید روی سکو‌ها بنشیند و چیپس بخورد

به گزارش جهان نيوز، تیم یوونتوس شب گذشته در حالی که مقابل رئال مادرید کامبک زده بود و با نتیجه سه بر صفر تا دقیقه 92 از حریف پیش بود اما پنالتی مشکوکی که برای رئال در این دقیقه گرفته شد تا رونالدو با گل کردن پنالتی یووه را حذف کند.
  اما اعضای تیم یوونتوس به شدت نسبت به این پنالتی اعتراض داشتند و پس از مسابقه مصاحبه هایی را درباره این تصمیم مایکل اولیور داور انگلیسی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بوفون : مطمئنا کسی که چنین تصمیمی گرفته، نمی تواند قلبی در سینه داشته باشد؛ بلکه یک سطل آشغال دارد. مهمتر از همه، اگر شخصیت لازم برای حضور در چنین زمین و چنین ورزشگاهی را ندارید، باید روی سکوها بنشینید و همراه با همسر و فرزندانتان، چیپس و نوشابه بخورید. نمی توانید رویای یک تیم را خراب کنید. من در آن لحظه چیزی به داور گفتم اما او باید میزان فاجعه ای که خلق کرده را درک کند. اگر نمی توانید با فشار کنار بیایید و شجاعت گرفتن تصمیم درست را ندارید، باید روی سکوها بنشینید و چیپس بخورید.

آلگری: پنالتی دقیقا شبیه همان صحنه ای بود که روی کوادرادو در تورین رخ داد. حتی آن زمان هم گفتم که آن صحنه سرنوشت صعود را رقم خواهد زد. ما حداقل شایسته این بودیم به وقت های اضافه برویم و 2 تعویض دیگر هم داشتیم که می توانستیم در وقت های اضافه، به رئال مادرید فشار بیاوریم. نسبت به کاری که امروز انجام دادیم، احساس افتخار می کنم، به خاطر یک اشتباه احمقانه بازی را باختیم. داور سرنوشت بازی را رقم زد. 
کیلینی : شرم آور است که داوران در لیگ قهرمانان همیشه پشت رئال مادرید هستند و هیچ وقت این اتفاق برعکس رخ نمی دهد. هنوز یادمان است که سال قبل چه بلایی سر بایرن مونیخ در برنابئو آمد. در مادرید چه خبر است؟

بن عطیه : سال گذشته هم همین اتفاق برای بایرن مونیخ افتاد و امسال نوبت ما بود. رئال مادرید تیم بزرگی است و اصلا به این کارها نیازی نیست اما هر بار یک چالش به وجود می آید، داور به سود آنها سوت می زند و رونالدو گلزنی می کند. من به سمت وازکز رفتم و توپ را زدم. او خودش را زمین زد زیرا در آن لحظه هیچ کار دیگری نمی توانست انجام دهد. می توانید ببینید که توپ با پای من تغییر جهت می دهد. حذف شدن با چنین پنالتی ناراحت کننده است. ما در این شرایط قربانی شدیم اما از کاری که امشب انجام دادیم، به خودمان افتخار می کنیم. 

آنیلی ( رئیس یوونتوس) : باید آرام باشیم وضعیت را بررسی کنیم. دیده ایم که کشورهای زیادی تکنولوژی VAR را در فوتبال پیاده سازی کرده اند، خیلی صحنه ها علیه ایتالیایی ها تصمیم گیری شده است، دیدار رفت روی کوادرادو، اتفاقاتی که برای میلان مقابل آرسنال رخ داد و امشب هم یوونتوس، همه این ها نشان داد که در لیگ قهرمانان اروپا نیاز به VAR داریم. این بحث یک یا دو امتیاز نیست، این بحث ادامه کار در یک تورنومنت بزرگ است که می تواند پرستیژ برای باشگاه و همچین اعتبار مالی به دنبال داشته باشد. ما نمی توانیم اجازه دهیم چنین صحنه هایی رخ می دهد.  اگر یوفا آماده نیست باید خیلی سریع تصمیم بگیرد و خود را با شرایط وفق دهد، همانطور که در سری آ و آلمان این اتفاق افتاد. به نظر می رسد، مسئول انتخاب داوران (کولینا) برای اینکه ثابت کند بی طرف است، داورانی را علیه ایتالیایی ها انتخاب می کند. داور قطعا با دیدن مجدد آن صحنه متأسف ترین آدمی خواهد بود که تازه متوجه می شود چه اتفاقی افتاده است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۲۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری: خطا روی عثمان دمبله پنالتی بود؟ + عکس

اورساتو قضاوت بی‌نقصی در جدال حساس دورتموند و پاری سن ژرمن داشت

طرفداری | در دیداری از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم پاری سن ژرمن و بوروسیا دورتموند به مصاف یکدیگر رفتند که تقابل آن‌ها با نتیجه ۱-۰ به سود زنبورها خاتمه یافت. با این نتیجه، دورتموند با برتری ۲-۰ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی فینال شد.

یکی از صحنه‌های بحث برانگیز این مسابقه در دقیقه ۶۵ رخ داد، جایی که بازیکنان پاری سن ژرمن اعتقاد داشتند که متس هوملس در محوطه جریمه خودی روی عثمان دمبله خطا کرده و داور باید اعلام پنالتی می‌کرد، با این حال دنیله اورساتو این صحنه را پنالتی تشخیص نداد و اعلام کرد که ضربه خطا باید از پشت محوطه جریمه زده شود. 

پاول فرناندز، کارشناس داوری مارکا که اتفاقات این بازی را بررسی می‌کرد، اعلام کرد تصمیم اورساتو کاملا درست بوده و خطای هوملس در بیرون محوطه جریمه رخ داده است. 

تصاویر هم نشان می‌دهند که تصمیم اورساتو درست بوده‌است

 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • بهترین گلزنان ۵ لیگ معتبر اروپایی بدون احتساب ضربات پنالتی: هری کین با اختلاف در صدر
  • سرنگونی ام باپه در محوطه جریمه دورتموند که داور اعتقادی به پنالتی نداشت / فیلم
  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • کارشناس داوری: خطا روی عثمان دمبله پنالتی بود؟ + عکس
  • نوری: بحث نقل و انتقالات تیم ما را جمع کنید
  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • مجری جنجالی آرسنالی با اشاره به رونالدو؛ حالا تن هاخ باید قرص آرام‌بخش بخورد! / عکس
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • مسائل بشردوستانه نباید با سیاست گره بخورد