Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@19:29:05 GMT

اهدا ۱۰۰۰ شاخه گل در روز بعثت پیامبر خوبی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۲۰۴۸

اهدا ۱۰۰۰ شاخه گل در روز بعثت پیامبر خوبی‌ها

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: ۲۰ هزار شاخه گل ُرز به مناسبت مبعث پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه در بازارهای روز کوثر به شهروندان هدیه داده می‌شود.

اصغرکشاورز راد در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به همت بهره برداران بازار گل و گیاه سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان و پیرو اقدامات قبلی در سالروز رسالت پیامبر مکرم اسلام(ص) ۲۰  هزار شاخه گل ُرز در بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان به شهروندان اصفهانی اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان هدف از هدیه ۲۰ هزار شاخه گل را جایگاه ویژه این روز بزرگ و مقدس در میان مسلمانان و همچنین فرهنگ سازی در جهت حرکت به سمت استفاده بیشتر از گل و گیاه عنوان کرد و گفت: اگر فرهنگ استفاده از گل و گیاه در زندگی شهروندان نهادینه شود، زندگی آنان رنگ و بوی آرامش خواهد گرفت.

وی افزود: طبق نظر متخصصان با تماشاکردن به گل و لذت بردن از طراوت، رنگ و عطر زیبای آن می‌تواند حالت روحی نامتعادل خود را تغییر داده و به حالت طبیعی باز گرداند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: این حرکت با همکاری و هزینه کامل بهره برداران بازار بزرگ گل و گیاه اصفهان و با هدف حمایت از مصرف کنندگان و همچنین تولیدکنندگان داخلی گل و گیاه صورت می‌پذیرد و ادامه دار خواهد بود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پس از بازدید از دو پایگاه خدمات اجتماعی در بهشت زهرا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی در محوطه بهشت زهرا، برای ساماندهی این آسیب دیدگان با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر، این افراد را به مددسرا‌ها منتقل کنند.

احمد احمدی صدر افزود: برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، پایگاه‌هایی را در بهشت زهرا ایجاد کردیم و قصد داریم تعداد مددسرا‌های نزدیک به این محدوده را هم افزایش بدهیم تا بتوانیم به همه آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویانی که در بهشت زهرا به خدمات نیاز دارند، خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی ایجاد زیرساخت‌ها و بستر‌های مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در پایتخت رشد ۸۰۰ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز