Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@07:12:36 GMT

وزیر راه و شهرسازی ایران وارد پاکستان شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۲۰۵۲

وزیر راه و شهرسازی ایران وارد پاکستان شد

اسلام آباد - ایرنا - عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در راس یک هیات عالی رتبه برای انجام سفر 3 روزه به پاکستان وارد اسلام آباد پایتخت این کشور شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس آخوندی و هیات ایرانی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی بی نظیر بوتو اسلام آباد مورد استقبال مسوولان ارشد وزارت دریانوردی و کشتیرانی پاکستان و همچنین مهدی هنردوست سفیر کشورمان در پاکستان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر راه و شهرسازی کشورمان در این سفر قرار است با میرحاصل خان بزنجو وزیر امور دریانوردی و خواجه سعد رفیق وزیر راه آهن پاکستان دیدار کند.
عباس آخوندی همچنین با وزیر امور دریانوردی پاکستان در نشست مطبوعاتی مشترک نیز شرکت خواهد کرد.
وی همچنین در دومین روز سفر خود به پاکستان قرار است فردا / جمعه/ راهی شهر کراچی شود. وی در کراچی با حضور در آرامگاه محمد علی جناح بنیانگذار پاکستان، به مقام این رهبر فقید پاکستانی ادای احترام خواهد کرد.
بازدید از بنادر کراچی و عزیمت به بندر گوادر نیز دیگر برنامه های عباس آخوندی در دومین روز از سفر خود به پاکستان می باشد.
وزیر راه و شهرسازی ایران روز شنبه 25 فروردین به شهر لاهور سفر کرده و قرار است از مقبره علامه اقبال لاهوری شاعر معاصر پاکستان، قلعه لاهور، مسجد پادشاهی و دیگر اماکن تاریخی و قدیمی این شهر بازدید کند.
در این سفر جمعی از مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی، راه آهن و ایران ایر (هواپیمایی ملی جمهوری اسلامی ایران) وزیر راه و شهرسازی را همراهی می کنند.
آساق*274*6125**1144

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سفر وزير راہ ايران پاكستان ورود به اسلام آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین، «مهرداد بذرپاش» که روز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) به‌عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات در نشست این کمیسون در ابوظبی حاضر شده بود، پس از برگزاری نشست مذکور و دیدار و گفت‌وگو با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی ابوظبی، با «شیخ منصور بن زاید آل نهیان» نائب رئیس دولت امارات دیدار کرد.

در این دیدار که در قصر «الوطن» ابوظبی برگزار شد، دو طرف در مورد روابط و همکاری‌ها به‌ویژه توسعه تجارت بین دو کشور گفت‌وگو کردند.

شایان‌ذکر است که مهرداد بذرپاش در این سفر به گفت‌وگو با مقامات و فعالان اقتصادی امارات پرداخت تا موضوع توسعه تجارت بین دو کشور با جدیت بیشتری دنبال شود.

وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات در این سفر و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اقداماتی که در دستور کار قرار گرفته می‌توان پیش‌بینی کرد تجارت بین دو کشور به ۳۰ میلیارد دلار برسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت 
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد 
  • ◄ وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی