Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز گیلان مراسم تحلیف ۱۱نفر از قضات جوان گیلان با حضورحجت الاسلام و المسلمین فلاحتی امروز در دادگستری گیلان برگزارشد.
نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در این مراسم با بیان اینکه قضاوت از مشاغل سخت و حساس است و قضات باید در همه مراحل خداوند را شاهد و ناظر بر اعمال خود ببینند گفت : رعایت تقوای الهی و قضاوت بر اساس مر قانون با هدف احقاق حقوق مردم مهم ترین وظیفه و رسالت قضات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی با اشاره به اینکه دستگاه قضا دستگاهی کاملا مستقل است و هرگز نباید افراد با نفوذ و قدرت در رای قضات تاثیرگذار باشند افزود : عدالت محوری و استقلال فکر و اندیشه از نکات بارز در امر قضاوت است که قضات جوان باید به آن بیشتر توجه کنند.
وی به همه قضات به ویژه قضات جوان توصیه کرد خود را به دانش روز مجهز کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند

لامعی رئیس دانشگاه بیرجند در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه تمدن ساز به عنوان یک الگو باید مدنظر باشد گفت: بحث علم و علم آموزی باتوجه به دو رکن اصلی مکتب امام صادق (ع)، که عقلانیت و فرهنگ است باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه مکتب امام صادق (ع)، کارخانه انسان سازی بود افزود: امیدافرینی، جوان و جوان گرایی و فناورانه سه موضوع محوری شعار سال است که مدنظر دانشگاه نیز هست.

در این مراسم از ۴۰ نفر از اساتید دانشگاه بیرجند هم تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • آیین سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ (َُع)
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد
  • بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است