Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@22:15:39 GMT

عسگری: تکواندو مسیر دشواری تا المپیک دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۲۸۷۱

عسگری: تکواندو مسیر دشواری تا المپیک دارد

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو در گفت و گو با رادیو در پاسخ به این سوال که آیا اعضای کادر فنی شما مشخص شده اند یا خیر اظهار کرد: امسال تکواندو سال پرترافیکی را پیش رو خواهد داشت. در سال جاری 5 دوره مسابقات گرندپری، رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی را خواهیم داشت که در کنار این مسابقات رسمی تورنمنت هایی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعاً بنده در ادامه مسیر احتیاج به کمک و همراهی دوستانم در بخش مربیان دارم اما یکی از عللی که باعث شده معرفی همکارانم به تعویق بیفتد، تعطیلات عیدی بود.

عسگری ادامه داد: اردوهای تیم ملی در تعطیلات عید آغاز شد. بعد از تعطیلات، رئیس فدراسیون و مسئول سازمان تیم های ملی به همراه تیم های ملی نوجوانان به مسابقات جهانی تونس رفته اند که منتظر بازگشت آن ها هستیم. مسیر پیش رو، مسیر سختی است و به جلسات مفصل نیاز داریم. باید کاملاً مشخص شود که اگر قرار است کسی اضافه شود، به چه منظوری و برای چه مدتی است.

او درباره مسابقات پیش روی تیم ملی تکواندو در آینده نزدیک اضافه کرد: ما چهارم، پنجم و ششم خرداد مسابقات قهرمانی آسیایی ویتنام را داریم که در حال حاضر بازیکنان برای این رقابت ها در اردو هستند. مسیری که تا المپیک داریم، مسیری طولانی است. سعی کرده ایم این مسیر دشوار را به ایستگاه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم کنیم. خوشبختانه تکواندوکاران حساسیت شرایط را درک کرده اند.

سرمربی تیم ملی تکواندو تصریح کرد: در شروع کار از تمام قهرمانان دعوت شد تا در رقابت های انتخابی شرکت کنند. خوشبختانه همه این افراد حضور پیدا کردند. در این میان تکواندوکاران جوان ما متوجه شدند برای رقابت  با قدیمی ها باید تلاش بیشتری داشته باشند. 2 سال و نیم به المپیک باقی مانده است، زمان بسیار خوبی است که جوان ترها خود را به ورزشکاران قهرمان برسانند و قدیمی ها اگر قرار است در  تیم ملی بمانند باید  تلاش خود را بیشتر کنند.  این اتفاق نوید روزهای خوب برای تکواندوی کشور را خواهد داد.

عسگری در واکنش به این سوال که شما اعلام کرده اید که هر کس می تواند به شما کمک کند، درهای اردوها به رویش باز است خاطر نشان کرد: من از سال 2012 در لندن تا کنون تغییر کرده ام و تلاشم چند برابر شده است. بنده این مطلب را با تمام وجود بیان کردم. هر شخصی می تواند به هر صورتی حتی کلامی، مکتوب و یا با پیامک کمک کند، من استقبال می کنم.

انتهای پیام/

اظهارات عسگری درباره وضعیت تکواندو 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به جهت حضور در رقابت‌های اوزان غیر المپیکی در وزن ۸۲ کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

۶۰ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۶۷ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۸۲ کیلوگرم: ۱- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن ۸۲ کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهدا شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت‌های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 6086512 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر المپیک پاریس
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا