Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی 360 درجه به سوالات مردم درباره فیلترینگ تلگرام پاسخ می‌دهد.

به‌گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شبکه مستند سیما، با فضاسازی رسانه‌ها تقریبا بسیاری از مردم مطمئن شده‌اند که باید دنبال نسخه پشتیبان از اطلاعاتشان در تلگرام باشند و در این میان حرف و حدیث‌های مسئولان دولتی درباره تهدیدهای پیام‌رسان خارجی متفاوت و گاهی ضد و نقیض است، بنابراین تولیدکنندگان برنامه تلویزیونی 360 درجه، یازدهمین قسمت از برنامه را به موضوع فیلترینگ تلگرام اختصاص داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلگرام در روزهای امنیتی و پر آشوب دی ماه سال گذشته مختل شد. هرچند رئیس جمهور قول داده بود که هیچ انگشتی روی دکمه فیلتر نخواهد رفت اما تقریبا بسیاری مطمئن شدند که این پیام‌رسان پرحاشیه دیگر برگشت‌پذیر نیست. اوضاع که آرام‌تر شد دوباره تلگرام هم آزاد شد. امروز مسئولان دولتی معتقدند که بحران ارزی چند هفته گذشته هم بی‌ربط به موج‌سازی فضای مجازی و تلگرام نبوده است. مطرح‌شدن ارز گرام در بستر تلگرام هم باعث شده تا اوضاع دیگر فقط امنیتی-سیاسی نباشد. در این روزها بسیاری از حرف‌ها بر سر تهدیدات اقتصادی و اجتماعی پیام‌رسان غیربومی است. دوربین «360 درجه» سوال‌ها و حرف‌های مردم را با مسئولان و کارشناسان درمیان گذاشته است.

«360 درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم جامعه در طول یک هفته تهیه و تولید می‌شود. به روز و به لحظه بودن موضوعات از ویژگی‌های اصلی این برنامه تلویزیونی است.

«360 درجه» با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، جمعه هر هفته ساعت 21:30 از شبکه مستند پخش می‌شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، میثم آذرسا با اشاره به لزوم تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در سال جاری، گفت: براساس برنامه‌های وزرات راه و شهرسازی مکلف شده‌ایم هر آنچه که از مسکن مهر در سطح استان باقی مانده است تا پایان سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر در خوزستان افزود: تعهد استان در طرح مسکن مهر، ساخت ۷۷ هزار و ۳۲۷ واحد در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر بود که ساخت این واحد‌ها در دولت نهم آغاز شد.

آذرسا ادامه داد: بخش عمده این واحد‌ها تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است، اما بخشی از طرح‌های مسکن مهر استان خوزستان مشکل حقوقی دارند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه تا رفع مسائل حقوقی فعالیت در برخی از طرح‌ها امکان پذیر نیست، اضافه کرد: طرح‌های زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی، در دستور کار برای خرید مستحدثات قرار گرفته‌اند و از دستور کار مسکن مهر خارج می‌شوند، همچنین طرح‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی با کمک دولت تکمیل و تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده خواهند شد.


وی می‌گوید: با توجه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور، قرار است بخشی از طرح‌های فاقد متقاضی مسکن مهر را پس از حل موضوعات حقوقی و قضایی به نهضت ملی تبدیل کنیم.

دیگر خبرها

  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • سوژه‌های «محفل» که به سلبریتی قرآنی تبدیل شدند | ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان چه بود؟
  • ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان ایرانی چه بود؟
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • دعوت ۲۰ کشور دنیا از نابغه قرآنی برنامه محفل
  • ببینید | پاسخ رئیس سازمان بورس به یک سوال مهم درباره بازگشت سرمایه‌های مردم
  • سوژه‌های «محفل» که به سلبریتی قرآنی تبدیل شدند/ ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان چه بود؟