Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:16:01 GMT

زیرساخت های گردشگری در سیلوانا توسعه می یابد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۳۰۳۲

زیرساخت های گردشگری در سیلوانا توسعه می یابد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در بازدید از منطقه سیلوانا ارومیه، این منطقه را یکی از مناطق خوش آب و هوا‌ی استان عنوان کرد و گفت: توسعه زیر ساخت‌های گردشگری در این منطقه می‌تواند در جذب گردشگر به استان موثر باشد.

گفتنی است، مجتمع گردشگری، تفریحی و اقامتی ستاره سیلوانا واقع در کیلومتر ۳۱ جاده ارومیه - سیلوانا و حد فاصل میان دریاچه پشت سد و سه راهی راژان - در محدوده بخش سیلوانا- مجموعه‌ای با مساحت ۱۳۰ هزار متر مربع می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه که از موقعیت منحصر به فردی به لحاظ پتانسیل‌های گردشگری برخوردار است، در پنج سایت مجزا و مستقل طراحی گردیده است.

این سایت‌ها به لحاظ عملکرد در سه مجموعه گردشگری، اقامتی و ورزشی قابل دسته بندی می‌باشند و در عین حالیکه مختص بخود بوده، بخشی از یک مجموعه کلان می‌باشند؛ بعبارت دیگر تمام اجزای در نظر گرفته شده در این مجموعه نقش مکمل و تمام کننده نسبت به یکدیگر را بر عهده دارند.

مجموعه‌های اقامتی بصورت چادر، فروشگاه‌های عرضه محصولات بومی، هتل ۳ ستاره، زمین‌های ورزشی اسب سواری، والیبال ساحلی، تیراندازی، موتورسواری و دوچرخه سواری، مینی گلف، مجموعه اقامتی بصورت سوئیت‌های یک و ۲ طبقه و زمین‌های بازی کودکان و کافی شاپ و ... از جمله بخش‌های این مجموعه گردشگری تفریحی خواهد بود.

 لازم به ذکر است بر اساس اعلام باغبانی سرمایه گذار این طرح، مجتمع گردشگری، تفریحی و اقامتی ستاره سیلوانا در حال حاضر با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

انتهای پیام/ن.م

بازدید استاندار آذربایجان غربی از روند احداث مجتمع گردشگری، تفریحی و اقامتی ستاره سیلوانا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری جاذبه های گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد

قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها که هفته گذشته به تأیید شورای نگهبان رسیده بود، برای اجرا به دولت ابلاغ شد.

این قانون مشتمل بر ۶ فصل تعاریف‌، توسعه نظام مالی و سنجش اعتبار و ضمانت‌، تسهیل تأمین مالی از طریق مؤسسات اعتباری، تسهیل تأمین مالی از طریق بازار سرمایه، تسهیل تأمین مالی خارجی و صدور بسته‌های سرمایه گذاری بدون نام و تأمین مالی از طریق مشارکت و مولد سازی دارایی است.

بر اساس این قانون به منظور توسعه و ترویج الگوهای تأمین مالی، هم‌افزایی نهاده‌ها و روش‌های تأمین مالی، تقویت نظارت یکپارچه در تأمین مالی، توسعه دامنه وثایق و تضامین و تقویت نظام سنجش اعتبار «شورای ملی تأمین مالی» به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی تشکیل می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی و یک نفر از بین اعضای کمیسیون اقتصادی و یک نفر از بین اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات به انتخاب مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر دیگر اعضای این شورا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان