Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@12:53:53 GMT

۵ ایده‌ی تبلیغاتی مرسدس بنز در تاریخ یوتیوب + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۳۲۷۷

۵ ایده‌ی تبلیغاتی مرسدس بنز در تاریخ یوتیوب + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: مرسدس بنز در قسمت جدید سری فیلم‌های کوتاه بهترین‌های بنز، به ۵ شیرین‌کاری برجسته‌ی این برند از ابتدا تاکنون می‌پردازد.

حجم ویدیو: 14.31M | مدت زمان ویدیو: 00:01:19

مرسدس بنز همچنان به تولید سری ویدئویی "بهترین‌های بنز " در یوتیوب، ادامه می‌دهد. این بار خودروساز آلمانی پنج شیرین‌کاری جالب خود را طی سال‌های گذشته به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم یک دقیقه‌ای، در ادامه تولیدات ویدئویی قبلی مرسدس بنز مانند "پنج خودروی لوکس"، "پنج خودروی روباز" و "پنج ویژگی برجسته" منتشر می‌شود. آخرین لیست مرسدس بنز این بار به تاریخچه شیرین‌کاری‌های برند آلمانی از ابتدا تاکنون می‌پردازد.

پنجمین مورد به مسابقه خودروی مرسدس بنز کلاس C با دونده پارکور اختصاص دارد که طبیعتا مرسدس بنز خیلی سریع‌تر به خط پایان می‌رسد و از آن عبور می‌کند. شماره چهار در این لیست به تلاش سه تیم ۶ نفره از رانندگان می‌پردازد که به نوبت با خودروی مرسدس بنز کلاس E مسافت ۱۶۰،۹۰۰ کیلومتری دور دنیا را رانندگی کردند. تیم مرسدس بنز ۳۰ روز به طور مداوم برای رسیدن به خط پایان در این فاصله‌ی قابل‌توجه تلاش کرد.

سومین مورد به بازیگر Actor سینمای هالیوود دیمین والترز مربوط می‌شود؛ زمانی که والترز در حال دریفت از پنجره خودروی مرسدس بنز بیرون آمد و با استفاده از طناب در هوا معلق ماند؛ سپس والترز دوباره روی سقف پرید و از طریق پنجره داخل خودرو برگشت. شماره دو لیست به ستاره‌ی مشهور فرمول یک، دیوید کولتهارد اختصاص می‌یابد که از خودروی مرسدس AMG SLS رودستر برای گرفتن توپ گلف استفاده کرد. در این کار جیک سفارد ستاره نامی گلف جهان توپ را با قدرت زیاد پرتاب می‌کند و کولتهارد موفق می‌شود که با خودرو توپ را بگیرد.

برجسته‌ترین شیرین‌کاری مرسدس بنز در این لیست هم به ویدئوی جداگانه‌ای مربوط می‌شود که پل Bridge والاس در کانال یوتیوب "خودروهای سوپراسپرت‌ لندن" به نمایش گذاشت. در این ویدئو پل والاس تلاش می‌کند که ۳.۲ کیلومتر روی یخ، دریفت انجام کند.

اگر مرسدس بنز بتواند به تولید سری "بهترین‌های بنز" ادامه دهد، دوست دارید چه چیزی از محصولات برند آلمانی ببینید؟ تاکنون مرسدس بنز ویدئوهای جالبی منتشر کرده است که در نوع خود جالب به نظر می‌رسند. .

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران فیلم بازیگر Actor پل Bridge یوتیوب فیلم تبلیغاتی برند تاریخ عکس ایران دختر فیلم حوادث حوادث تهران اخبار تهران شهروند تهران مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیاهی مفید برای مشکلات معده

آفتاب‌‌نیوز :

از ریشه شیرین بیان در اکثر فارماکوپه‌ها به عنوان دارو یاد شده است. گلیسریزنیک اسید با توانایی مهار باکتری هلیکوپیلوری در درمان زخم معده، مشکلات مخاطی معده و کاهش اسید معده مؤثر است. شیرین بیان بر سیستم غدد درون ریز بدن نیز تأثیرگذار است و مصرف آن ممکن است مقدار تستوسترون خون را کاهش دهد. همچنین اثبات شده است که لیکوریک یا ریشه خشک شیرین بیان اثرات افزایش ترشح سرتونین و پروستاگلندین در معده را دارد و اثرات ضدتورم معده را از این طریق اعمال مینماید.

نتایج پژوهش‌های آزمایشگاهی نشان می‌دهد که فلاوونوئید‌های موجود در این گیاه باعث نابودی هلیکوباکتری پیلوری می‌شود. باید بدانید که این باکتری عامل زخم معده است. می‌توان از شیرین بیان برای درمان آفت‌ها و زخم‌های دهانی نیز بهره برد.

از این گیاه در ترکیب شربت‌های ضد سرفه استفاده می‌شود. این گیاه برای دستگاه گوارش و همچنین تقویت دستگاه ایمنی بدن موثر عمل می‌کند؛ چون حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی متعدد مورد نیاز بدن است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • فیلم| هر جا که باشید، این مرسدس بنز به دنبال شما می‌آید!
  • بنویسید تا به دست بیاورید
  • ویدیو/ خاطره‌بازی با معلم‌ها؛ داستان شیرین‌ترین کتک دنیا
  • واکنش مرسدس به مذاکره با فرستاپن
  • بازطراحی مرسدس بنزهای کلاسیک با تکنولوژی 2024 (عکس)
  • با مرسدس‌بنز «آواتار» به صد سال آینده سفر کنید /فیلم
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • گیاهی مفید برای مشکلات معده