Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام عارفی پیرامون اثرات زیارت عاشورا بیان می کنند: هرکس این دعارا بخواند خداوند هزار هزار حسنه برصحیفه اعمال او می نویسد.

بیشتربخوانید : ثواب زیارت امام حسین(ع) درکربلا

از امام باقر (علیه السلام) پرسیدند که دعایی بر ما برای زیارت جدتان عرضه فرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان زیارت عاشورا را نشان دادند و فرمودند:

هرکس این دعا را بخواند خداوند هزار هزار حسنه بر صحیفه اعمال او می نویسد و هزار هزار بدی را از صحیفه اعمالش پاک می کند. اما تا می توانید تا زمانی که زنده هستید این زیارت را ترک نکنید.

امام صادق (علیه السلام) به صفوان فرمودند:
ای صفوان هرکس که این دعا را بخواند من سه چیز به او می دهم.

1- اجر آن زایل نمی شود.
2- زیارتش مقبول است
3- حاجاتش مستجاب است.

منبع: جهان نیوز

انتهای پیام/

سه چیز که با خواندن زیارت عاشورا به انسان عطا می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید هرکس، وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در نشست صمیمی با اساتید مدارس علمیه ضمن تاکید بر تبیین شخصیت شهید مطهری گفت: آن چیزی که شهید مطهری را متمایز کرده بود، وظیفه شناسی و تواضع آن شهید والامقام بود و در هر زمینه‌ای احساس نیاز می‌کرد، وارد عمل می‌شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی بر لزوم تبعیت و الگوبرداری از روش‌های شهید مطهری در همه زمینه‌ها اعم از جهاد تبیین، سایر عرصه‌های اعتقادی و مبنایی تاکید کرد و گفت: شهید مطهری براساس وظیفه عمل کرده و از سویی با ورود به مسائل فلسفی شرح منظومه مرحوم سبزواری را به رشته تحریر درآورده، از سوی دیگر به تفسیر قرآن هم پرداخته است.

 امام جمعه ارومیه تاکید کرد: امروز باید هرکس، وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند.

 حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: سخنرانی‌ها و خطابه‌های شهید مطهری از عمق وجود بود و این به معنای باور به گفته‌ها توسط ایشان است. اینکه فردی به گفته‌های خود اعتقاد و ایمان داشته باشد، این معنای ایمان واقعی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، با تاکید بر لزوم پیگیری امور و احساس وظیفه توسط علما و روحانیون در جامعه، خاطرنشان کرد: ایمان دینی جزو موضوعاتی است که باید به آن تقید داشته باشیم و همانند شهید مطهری و دیگر شهدای اندیشمند در جایگاه دفاع از دین و اسلام قدم برداریم.

دیگر خبرها

  • باید هرکس، وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • معلمانِ نیک به خدا نزدیک ترند / جایگاه معلم و ارزش علم آموزی از منظر امام رضا(ع)
  • معلمانِ نیک به خدا نزدیک ترند/ جایگاه معلم و تعلیم و تربیت از منظر امام رضا(ع)
  • معلمانِ نیک به خدا نزدیک ترند
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم