Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ به دستور قاسم سلیمانی دشتکی و باتوجه به قطعی آب شرب شهر ایلام، نوذری معاون سیاسی امنیتی، کرمی معاون هماهنگی امور عمرانی و اکبری سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری جهت بررسی و رفع مشکل آب شرب شهر عازم شهرستان ملکشاهی شدند.

 قاسم سلیمانی دشتکی باتوجه به قطعی آب شرب شهر ایلام معاونین خود را مامور بررسی و رفع مشکل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پیرو دستور استاندار، نوذری معاون سیاسی امنیتی، کرمی معاون هماهنگی امور عمرانی و اکبری سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری جهت بررسی و رفع مشکل آب شرب شهر عازم شهرستان ملکشاهی شدند.

 لازم به ذکر است قسمت اعظم آب شرب شهر ایلام از سد ایلام و چشمه های گل گل ملکشاهی تامین می شود.

 

انتهای پیام/ع

دستور استاندار برای پیگیری وضعیت آب شرب شهر ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث طبیعی بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود

                                             

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سپهر خلجی در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی استان اظهار داشت: وسیله آموزش بسیار مهم است، ظرف چند روز آینده فراخوانی با همکاری سازمان امور اداری و  استخدامی خواهیم داشت برای دعوت به همکاری از افراد توانمند برای کمک به آموزش روابط عمومی‌ها، که این یک نهضت بزرگ برای حوزه اطلاع‌رسانی کشور محسوب می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند و بیش از گذشته به روابط عمومی‌ها توجه شود افزود: بخش استان‌های پایگاه اطلاع‌رسانی دولت از سال گذشته تقویت شده است و ما تلاش داریم ضعف روابط‌عمومی‌ها به تدریج برطرف شود.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت عنوان کرد: با توجه اینکه رسانه‌های رسمی هر استان نمی‌توانند تمام ابعاد و  وقایع استان را پوشش دهند، استفاده از ظرفیت رسانه‌های محلی برای تقویت اطلاع‌رسانی مهم و اساسی است.

خلجی یادآور شد: منابع لازم برای حوزه اطلاع‌رسانی باید تامین شود و هر پروژه و طرح باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

وی همچنین بیان کرد: دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است و بیشترین حجم پروژه‌های کلان و مهم در استان‌ها به سرانجام می‌رسد و این نشان می‌دهد که دولت سیزدهم به همه استان‌ها توجه دارد.

خلجی ادامه داد: همه باید کمک کنیم ایلام پیشرفت کند و هر کس دوست‌دار ایلام است باید یک گام در جهت توسعه و پیشرفت ایلام بردارد.

وی تصریح کرد: برای پیشرفت استان دو وظیفه مطالبه‌گری پیشرفت استان و تبیین و روشنگری دقیق است که باید با تمام توان برای این دو مهم تلاش کنیم.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت اضافه کرد: ایلام نقش مهمی در طول دوران انقلاب، دفاع مقدس و مرزبانی از کشور دارد و سه هزار شهید والامقام سند افتخار‌ی برای ولایت‌مداری مردم ایلام است.

دیگر خبرها

  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های ایلام
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • رفع مشکل تامین خوراک شرکت روی بندرعباس در دستور کار قوه قضائیه
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی