Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهرعلیزاده  امروز با حضور در جمع کشاورزان شهرستان فلاورجان اظهارکرد: مناسب دیدم در نخستین سفر خود به شهرستان فلاورجان در جمع کشاورزان این شهرستان و در مسجد حاضر شوم چراکه مهم‌ترین مسأله استان اصفهان آب و کشاورزی است.

وی افزود: از زمانی که توسط وزارت کشور به عنوان استاندار اصفهان انتخاب شدم همان‌طور که در برنامه محول از سوی دولت، مهم‌ترین موضوع استان اصفهان آب بوده است، سعی کردم برنامه‌ریزی متفاوتی انجام شود تا این موضوع حل شده و در استان اصفهان مشکلی از لحاظ آبی نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان مسأله آب را مسأله اصلی زندگی مردم دانست و گفت: تا زمانی که در اصفهان حضور دارم اجازه نخواهم داد با بی‌قانونی حتی یک قطره‌ آب از این استان خارج شود و به جد با این موضوع برخورد خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از جمعیت استان اصفهان مشغول به شغل پراهمیت کشاورزی هستند و قطعاً به آب احتیاج دارند چراکه زندگی آنان وابسته به این مایه حیاتی و ضروری است که باید در این زمینه فعالیت‌ها و اقدامات مهمی انجام شود.

مهرعلیزاده ادامه داد: موضوع مهم آب فقط مختص بخش کشاورزی نبوده و صنعت را نیز در بر می‌گیرد که در این بخش هم با توجه به صنعتی بودن استان اصفهان وظیفه خود می‌دانیم در جهت رفع مشکلات این بخش هم گام‌های مؤثری برداریم.

وی در پایان یادآور شد: در سال جدید با وجود ذخیره کم آب در پشت سد نگران آب شرب مردم هم هستیم اما به توفیق الهی و با تدبیر حل خواهد شد و طی جلسات مختلف استانی و کشوری پیش‌بینی‌های لازم انجام شده که مشکلی برای استان اصفهان ایجاد نشود.

 

انتهای پیام/م

 

حضوراستاندار اصفهان  در جمع کشاورزان شهرستان فلاورجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار باوی گفت: از آغاز خرید گندم در این شهرستان تاکنون ۱۳ هزار تن از کشاورزان خریداری شده است.

محسن البرزی افزود: و همچنین در این مدت ۳۰۰ تن کلزا از کلزاکاران شهرستان باوی خریداری شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود در سال زراعی جدید ۹۰ هزار تن گندم از کشاورزان این شهرستان خریداری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار رسید
  • گندم‌کاران مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • آغاز گرده افشانی در نخلستان‌های بم