Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان رزن با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح می‌شود. ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ استانها همدان نظرات

حسن لطفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رزن با اشاره به اینکه در پایان سال گذشته توانستیم چهار میلیاردو سیصد میلیون تومان برای کنار گذر شهرستان رزن بودجه تامین کنیم اظهارداشت: خوشبختانه پیمانکاران این پروژه‌ها مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اخذ اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان برای پروژه کنارگذر و کریدور شمال استان حدفاصل  شهر رزن به شهر دمق خبر داد و افزود: 590 میلیون تومان از اعتبارات سال گذشته برای کنار گذر رزن جامانده بود که موفق شدیم 2 میلیارد دیگر اخذ کنیم و در مجموعه چیزی حدود 7 میلیارد تومان توانستیم برای این پروژه دریافت کنیم که این امر موجب شد تا پروژه‌ها فعال شوند.

نماینده مردم رزن از افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی  شهرستان رزن خبر داد و گفت: درمانگاه تامین اجتماعی با اعتباری بالغ بر سیزده میلیارد تومان  آماده بهره‌برداری است و با حضور معاون اول رئیس جمهور اقای جهانگیری افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد:ساختمان دانشکده مدیریت حسابداری و مدیریت دولتی رزن  و علاوه بر آن 5 مدرسه و 27 درمانگاه و خانه بهداشت در شهرستان رزن  امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

لطفی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در چند ماه گذشته  گفت: 700 میلیون تومان برای اداره برق , یک میلیارد تومان برای فنی حرفه ای و چیزی حدود 3 میلیارد و 800 میلیون تومان برای مجتمع تخت و سنقرآباد و290 میلیون تومان برای گرمایش و سرمایش آموزش و پرورش اعتبار اخذ کرده ایم که خوشبختانه عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری

مصطفی گل شکن ، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان  گفت:  بهداشت و درمان رسالت اول دانشگاه علوم پزشکی است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۱۲۰۰ نیرو پیمانی دارد گفت: در پرداخت حقوق این دانشگاه از بین ۶۷ دانشگاه رتبه ۱۱ کشور رل دارد.‌

 گل شکن افزود: ۱۶۸ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا دارد که از این مجموع۴۳ پروژه افتتاح شد و ۸۱ پروژه آماده افتتاح است و با حضور ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.‌ ‌ 

وی با بیان اینکه پروژه عمرانی بهداشت و درمان بسیار است، خاطر نشان کرد: برای ۸۱ پروژه ۳۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان به  بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی لاکان رشت اشاره و خاطر نشان کرد : این بیمارستان   ۸۶ درصدپیشرفت فیزیکی دارد.

گل شکن  اظهار داشت: با راه اندازی این بیمارستان ۱۳۰۰ نفر نیرو جدید جذب خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • مشکل بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • دیگر بهانه‌ای برای بیمه نکردن کارگران ساختمانی وجود ندارد