Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد، از این تاریخ تمام پرداخت های مربوط به قراردادهای فاینانس بر اساس نرخ جدید هر دلار معادل 42000 ریال یا معادل آن به سایر ارزهای تعیین شده، خواهد بود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از بانک مرکزی، در این اطلاعیه آمده است: در راستای اجرای تصمیم ستاد اقتصادی دولت مبنی بر یکسان سازی نرخ ارز و مدیریت بازار ارز از این تاریخ تمام پرداخت های مربوط به قراردادهای فاینانس اعم از پیش پرداخت، بازپرداخت هزینه ها و غیره بر اساس نرخ جدید که اکنون هر دلار معادل 42000 ریال یا معادل آن به سایر ارزهای تعیین شده است، انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این اطلاعیه، در رابطه با فاینانس های مربوط به طرح های دولتی، انجام تمهیدات و هماهنگی های لازم با سازمان برنامه و بودجه و وزارتخانه ذیربط برای انجام پرداخت ها بر اساس نرخ برابری یاد شده ضروری است.
این اطلاعیه می افزاید همچنین در رابطه با طرح های ارز آور، مجری طرح موظف به تأمین ارز مربوطه برای انجام پرداخت‌ ها است.
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری سه شنبه گذشته (21 فروردین) پس از جلسه فوق‌العاده ستاد اقتصادی دولت برای مدیریت بازار ارز، نرخ ارز را 42 هزار ریال اعلام کرد و گفت: نرخ‌های غیر رسمی دیگر قاچاق محسوب می‌شوند.
اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام**1063**1569

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد فاينانس بانك مركزي ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: برابر گزارش و تحقیقات نهاد‌های امنیتی استان مبنی بر فعالیت باند گسترده و سازمان‌یافته قاچاق دارو، ۲ نفر از عناصر اصلی و توزیع‌کننده خارج از شبکه دارو در مناطق کشور مورد شناسایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از شناسایی، متهمان دستگیر شدند و تحت نظر مقام قضایی قرار گرفتند.

عتباتی افزود: با پایان تحقیقات مقدماتی، موضوع اتهامی در یکی از شعب دادگاه انقلاب ارومیه مورد رسیدگی قرار گرفته که رئیس شعبه با استناد به دلایل و مدارک موجود در پرونده، بزه ارتکابی توسط متهمان را محرز و هر یک از آنان را به مجازات‌های حبس و بیش از ۷۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • دولت چقدر ارز ۲۸۵۰۰ تومانی پرداخت کرد؟
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • قراردادهای مهمی در صنعت نفت ایران در راه است
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند