Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@09:48:54 GMT

اهواز|خوزستان به لحاظ اقلیمی شرایط مناسبی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۳۹۲۴

اهواز|خوزستان به لحاظ اقلیمی شرایط مناسبی ندارد

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خوزستان گفت: خوزستان به لحاظ اقلیمی شرایط مناسبی ندارد. ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، شورای راهبری توسعه مدیریت استان خوزستان امروز با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و جمعی از مدیران و روئسای استانی برگزار شد که کیخسرو چنگلوایی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خوزستان در این جلسه اظهار داشت: خوزستان به لحاظ اقلیمی شرایط مناسبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ثبت رکوردهای جهانی گرمای هوا در خوزستان اشاره کرد و افزود: ریزگردها این روزها به صاحبخانه‌های دائمی خوزستانی‌ها تبدیل شده‌اند و اثرات قابل توجهی به منابع انسانی از جمله مهاجرت نخبگان و نیز بر تولیدات استان دارند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خوزستان بیان کرد: گردوخاک در خوزستان علاوه بر داشتن بار روانی منفی برای مردم سبب تحمیل هزینه‌هایی در بسیاری از بخش‌ها از جمله زیرساخت‌ها شده است.

وی با بیان اینکه خوزستان با 16.5 میلیون تن تولید محصولات کشاورزی 14.5 درصد کل تولید کشاورزی کشور را فراهم می‌کند، گفت: باید این میزان را با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده به 27 میلیون تن تولید برسانیم.

چنگلوایی علاوه بر اینکه خواستار ارتقا ساختار تشکیلات سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شد عنوان کرد: برخی از تولیدات کشاورزی در خوزستان کارکرد ملی دارند به طوری که خوزستان 50 درصد صادرات خرمای کشور را دارد.

انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در روز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نزاجا، مراسم رژه نیرو‌های مسلح در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی  ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرز‌های میهن اسلامی  به نمایش گذاشتند.

همچنین در مراسم رژه نیرو‌های مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • تولید بیش از ۷۰۰ تن ماهی سردآبی در استان یزد
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی جهادکشاورزی در کشور به مسکن اختصاص یافت
  • استقرار تیم بازرسی اداره کل بازرسی استان یزد در جهادکشاورزی
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در روستای صومعه نیشابور
  • فقط ۳۰ درصد دانش کشاورزی وارد مزرعه شده است
  •  روال عادی پروازها در فرودگاه بین المللی اهواز
  • ۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها مشارکت کردند