Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@21:37:51 GMT

دعوت از 19 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۴۱۲۸

دعوت از 19 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان

19 والیبالیست به دومین اردوی آماده سازی تیم نوجوانان که از 26 فروردین ماه تشکیل می شود، دعوت شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون والیبال، محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان 19 بازیکن را به دومین اردوی آماده سازی این تیم که از 26 فروردین ماه در بندرانزلی تشکیل می شود، دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی نفرات دعوت شده به شرح زیر است:
پاسور: ایمان قلیچ راد، سینا هادیون و سهیل مسعود
دریافت کننده قدرتی: کمیل اکبری، امیر رضا ناصری، عرفان جلالی نژاد، علی حسینی، امین خواجه و امیرحسین همتی
قطر پاسور: علی حاجی پور، امیرحسین خانی، بردیا سعادت و کاریل داداش آده
دفاع وسط: علی حاج محمدی، رضا محمود آبادی، محمد ولی زاده و علیرضا عبداللهی

لیبرو: رامین شهنوازی و عرفان حق نظری
دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی قهرمانی نوجوانان پسر زیر 18 آسیا از 8 تا 15 تیرماه به میزبانی ایران در شهر تبریز برگزار می شود.
رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 18 تیم در دو دسته یک و دو (هر دسته 9 تیم) برگزار می شود. در دسته یک این رقابت ها 9 تیم شرکت کننده در سه گروه مقدماتی زیر به مصاف یکدیگر می روند که تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران در گروه دوم با تیم های چین تایپه و تایلند همگروه شده است.


گروه A: ژاپن، کره جنوبی و چین
گروه B: ایران، چین تایپه و تایلند
گروه C: استرالیا، سریلانکا و هنگ کنگ

در دسته دو رقابت ها نیز 9 تیم در سه گروه مقدماتی زیر قرار گرفتند و از ابتدای مسابقات برای جایگاه های دهم تا هجدهم به مصاف یکدیگر می روند:
گروه A: عمان، هند و قزاقستان
گروه B: نیوزلند، ازبکستان و پاکستان
گروه C: قطر، مالزی و ترکمنستان

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس هیئت هندبال استان گفت:۲۶ بازیکن در این اردو دعوت شدند.  مصطفی پارسایی افزود: محمد بابالادی، محمد حسین یوسفی، پارسا شهابی، امید عنایتی جو، متین عادی منش، رضا کثیری، مهدی تیموری، علیرضا کمانی، پارسا باباپور، حسین علمی خواه، طا‌ها فتاحی، علی علی‌بیگی، مهدی جمالی، متین زارعان، احمد قنبری، راستین رضوانی نیا، شادمهر خسرونژاد، محمدحسن پنهانه، صالح عباسی، محمدجواد میرزائی، مهرزاد مظفری، هادی شریفی، پوریا سلحشور، امیرعباس رجبی، امیرحسین عادلی و پدرام پرماه ۲۶ بازیکنی هستند که در این اردو شرکت کردند. پارسائی افزود: محمد حسین یوسفی، متین عادل منش، شادمهر خسرونژاد، پدرام پرماه، امیرحسین عادلی، امید عنایتی جو، حسین علمی خواه ۷ بازیکن از استان هستند که در این اردو جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارند. مهدی منصوریان (سرپرست)، مهدی آزاد منجیری (سرمربی)، الله کرم استکی و مجید پارسایی (مربی)، علیرضا خانی (آنالیزور) و امید کاظمی (آسیب شناس ورزشی) کادر فنی تیم ملی نوجوانان را تشکیل می‌دهند. دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر آسیا از ۱۳ تا ۲۴ شهریور ماه سال جاری به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود که طی آن تیم ملی ایران در گروه A با تیم‌های عراق و هند همگروه است.

دیگر خبرها

  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی