Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@10:10:14 GMT

کشف کارگاه غیرمجاز تولید تینر در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۴۵۰۵

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین براری در خصوص این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری 18 سجادیه به واسطه اخبار حاصله از منابع و مخبرین مبنی بر اینکه یک کارگاه غیرمجاز در شهرستان کرمانشاه در زمینه تولید تینر از نفت سفید فعالیت دارد، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند. 

وی افزود: ماموران این کلانتری پس از هماهنگی با دستگاه قضایی به محل مراجعه و یک نفر را در حال تولید تینر غیرمجاز دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده است. 

سرهنگ براری اظهار داشت: از داخل کارگاه مذکور مقدار یک هزار لیتر نفت سفید و 3 هزار و 340 انواع قوطی بسته بندی تینر کشف شد. 

سرهنگ براری از شهروندان خواست که در صورت مشاهده  فعالیت کارگاه های غیرمجاز موضوع را به پلیس گزارش دهند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دستگاه قضایی فرمانده انتظامی شهرستان نفت کرمانشاه تینر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر سه شنبه در دیدار مسئولان قضایی استان ضمن تبریک ایام و تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در مقابله با دشمن صهیونیستی اظهار داشت: موفقیت‌های دادگستری استان چشم‌گیر و شایسته تمجید و قدردانی است.

وی گفت: تحقق عدالت جزء ارکان زندگی اجتماعی است و همه ما ناگزیریم برای تحقق آن تلاش کنیم و رسیدگی به موقع دستگاه قضایی به جرائم خود به خود منجر به کاهش جرم در سطح جامعه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اجرایی شدن شعار سال در استان اذعان داشت: توجه به جهش تولید با مشارکت مردم و رفع موانع آن مستلزم توجه و نظارت ویژه دستگاه قضایی بر موانع ایجاد شده و برخورد قاطع با عوامل غیرقانونی است.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به ضرورت مقابله با هنجارشکنی در جامعه بر اهمیت حفظ آرامش روانی مردم تاکید کرد و گفت: نقش دستگاه قضایی در برخورد با مخلان نظم و امنیت بی بدیل است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات مجموعه همکاران دستگاه قضایی استان برای آنان در تحقق اهداف ترسیم شده در سال جدید آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6080198

دیگر خبرها

  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور ۵۱ درصد است
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • برخورد بازدارنده دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است
  • سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه