Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، محمد راستی روزنامه نگار پیشکسوت گیلان در شرایطی چندی است به دلیل بیماری اختلالات مغز و اعصاب دچار ناتوانی شده است که دکتر محمد حق شناس رئیس هیات پزشکی ورزشی گیلان به نمایندگی از ستاد مرکزی فدراسیون بر بالین این پیشکسوت حضور یافت و به خانواده وی اطمینان داد مجموعه پزشکی ورزشی در چارچوب قوانین و مقررات پروسه درمان این روزنامه نگار را پیگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی به صورت تلفنی با این روزنامه نگار گفت و گو کرد و برای او آرزوی تندرستی کرد.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه

سیروس رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: این کتاب به قلم دکتر محمد ریاحی قاضی دادگستری و مدرس دانشگاه و دکتر محمد جعفری فشارکی عضو هیئت علمی دانشگاه تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان منتشر شد.

وی افزود: کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در ۳۳۰ صفحه در قطع وزیری تألیف شده است.

بیشتر بخوانید

انتشار کتاب راهبرد‌های نوین در توسعه حسابداری در چهارمحال و بختیاری

در معرفی کتاب آمده است: قرارداد‌هایی با کاوش در نظام حقوقی، دیده می‌شود که موضوع در آن‌ها پس از انعقاد عقد، در عالم خارج موجود می‌شود یا طرفین یا یکی از آنها، آن را به وجود می‌آورد. به عبارت دیگر، طرفین در زمان انعقاد قرارداد نسبت به موضوعی توافق می‌کنند که هنوز به وجود نیامده و قرار است که در آینده موجود شود؛ یکی از مسائلی که ذهن را به خود مشغول می‌کند، نحوه و چگونگی امکان انتقال معدوم است.

علاقمندان برای تهیه کتاب به سامانه اینترنتی ۱۶ book.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های ورزشی شنبه 1 اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیام معاون اول رئیس‌جمهور درپی درگذشت پرویز داوودی
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • بالای ۸۰ درصد از تشخیص بیماری‌ها در ایران وابسته به آزمایشگاه‌ها است
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳۰ فروردین
  • روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • از ممنوع التصویریم در تلویزیون ناراحت نیستم
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۲۹ فروردین