Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:14:57 GMT

الربیعی: عزت الدوری جرات آفتابی شدن در عراق را ندارد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۴۷۹۰

الربیعی: عزت الدوری جرات آفتابی شدن در عراق را ندارد

عضو کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق با اشاره به فایل صوتی اخیر معاون صدام معدوم آنرا نشانه ورشکستگی وی دانست و گفت: عزت الدوری جرات آفتابی شدن در عراق را ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از السومریه، عراق به فایل صوتی عزت الدوری معاون صدام معدوم واکنش نشان داد.

موفق الربیعی عضو کمیته امنیت و  دفاع پارلمان عراق گفت: عزت الدوری معاون صدام معدوم در داخل عراق نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سخنان اخیر عزت الدوری نشانه ورشکستگی اش است. وی جرات نمی کند در بغداد و حتی عراق آفتابی شود. حرفهای اخیر وی از سناریوهای دروغین و تلاش برای هم زدن اوضاع سیاسی فراتر نمی رود.

الربیعی بیان کرد: برخی سرویس های اطلاعاتی بین المللی و منطقه ای به نفعشان است که عزت الدوری و امثال آن باقی بماند تا عراق رنگ ثبات نبیند و اینکه از این قبیل افراد برای برهم زدن اوضاع سیاسی عراق هر زمان که نیاز داشتند، استفاده کنند.

این در حالی است که مقتدا صدر رهبر جریان صدر اعلام کرد: ما پس از انتخابات تیم ویژه ای برای یافتن عزت الدوری به منظور بازداشت یا کشتن وی تشکیل می دهیم. تکرار می کنم پس از انتخابات تا اینکه جنبه تبلیغات انتخاباتی به خود نگیرد و در راستای وظیفه ملی مقدس باشد.

شایان ذکر است که «عزت الدوری» معاون صدام معدوم و سرکرده حزب بعث عراق بعد از ظهر روز شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۳۹۷ با انتشار یک فایل صوتی به مدت یک ساعت و ۱۷ دقیقه به مناسبت هفتاد و یکمین سالگرد تأسیس این حزب، دولت عراق را به اعلام جنگ تهدید کرد.

وی در ادامه مدعی شد که در صورت عدم آزادی تمام بازداشت شدگان عراقی و اموال عوامل رژیم سابق و لغو قوانین علیه حزب بعث، منافع ایران و کشورهای خارجی حامی دولت بغداد را هدف قرار می دهد.

الدوری در خصوص اوضاع منطقه مدعی شد که منطقه خلیج فارس در حال حاضر در معرض یک توطئه آمریکایی ایرانی برای تجزیه قرار گرفته است.

وی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس خواست تا مشکلات فیمابین خود را حل کنند.

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق عزت الدوری موفق الربیعی سوریه ایالات متحده آمریکا روسیه فلسطین رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ عراق ایران شهر دوما ترکیه اسرائیل داعش فرانسه افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون آفتابی است گفت: هوای استان تا اواسط هفته‌ی پیش روی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است.  مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: رگبار بهاری باران و مه صبحگاهی در جلگه نیز دوراز انتظار نیست. وی با اشاره به شرایط دریا اضافه کرد: دریا در این مدت برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است. محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره و تصریح کرد: دمای رشت در حال حاضر ۲۴ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۳۱ درصد است. مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۲ درجه سلسیوس و صومعه سرا با دمای ۲۹ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.

دیگر خبرها

  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • دفاع جانانه کارشناسان عرب از ایران: صدام را به خاطر بیاورید!
  • جرات نمی‌کنم برای کروس کری بخوانم!
  • سفر پریناز ایزدیار و رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)