Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات‌ مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم توقف انتقال آب از سدکوچری به قم به علت انجام عملیات بر روی یکی از شیرهای خط انتقال توسط شرکت آب منطقه‌ای را علت شوری آب در روزهای اخیر عنوان کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی جان صادق پور در خصوص گلایه همشهریان طی روزهای اخیر از شوری آب قم گفت: به منظور انجام تعمیرات بر روی یکی از شیرهای خط انتقال آب از سد کوچری توسط شرکت آب منطقه‌ای قم به عنوان متولی آب شهر، طی هماهنگی با شرکت آبفای قم، از روز شنبه 18 فروردین‌ماه به مدت 48 ساعت برداشت آب از سد کوچری متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی این مدت آب شهر از سد 15 خرداد تأمین شد، اظهار داشت: پس از پایان تعمیرات مجدداً انتقال آب از سدکوچری به شهر قم انجام و برداشت از سد 15 خرداد متوقف شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به اینکه به منظور جلوگیری از کمبود احتمالی آب قبل از شروع عملیات، مخازن شهری آبگیری شد خاطرنشان کرد: با توجه به فاصله حدود 80 کیلومتری تصفیه‌خانه آب از شهر، حجم آب موجود در خط لوله بین‌راهی و مخازن باعث شد آب برداشت شده از سد 15 خرداد با تأخیر و پس از پایان عملیات، سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه وارد مخازن و شبکه شهری شود.

وی با تاکید بر اینکه  EC بالاتر آب سد 15 خرداد نسبت به سد کوچری باعث شوری آب شبکه شهری در روزهای گذشته شده است، گفت: این اطمینان را می‌دهیم پس از مصرف آب موجود در مخازن و شبکه شهری و جایگزینی آب سدکوچری، مشکل به صورت کامل رفع خواهد شد و آب شهر به کیفیت قبل بازخواهد گشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت

ریاست رسیدگی به بلایای طبیعی در ولایت هرات افغانستان اعلام کرد که بارندگی شدید روزهای اخیر و جاری شدن سیل در این ولایت جان ۷ نفر را گرفته است.

همچنین، یک نفر در ولایت فراه، ۲ نفر در ولایت غور، ۲ نفر در ولایت جوزجان و ۲ نفر در ولایت ساری پول در بارندگی و سیل روزهای اخیر جان باخته اند.

منابع می‌افزایند که بارندگی صدها جریب زمین، پل‌ها و راه رفت‌وآمد مردم را همچنان تخریب کرده است.

باشندگان ولسوالی‌های کشک رباط‌سنگی و کشک نیز تأیید می‌کنند که بیش از ۲۰۰ رأس مواشی را سیلاب برده و حداقل ۲۰۰ جریب زمین زیر کشت باشندگان این ولسوالی را سیلاب تخریب کرده است.

این در حالی است که منابع خبری افغانستان اعلام کردند در یک ماه گذشته نیز سیل در افغانستان حدود ۷۰ کشته و ۵۰ مجروح برجای گذاشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • سیل در افغانستان قربانی گرفت
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • عکس‌| تمرینات انفجاری «پادشاه» برای بازگشت!
  • تمرینات انفجاری«پادشاه» برای بازگشت!
  • ۸۱ درصد مخازن سدهای خوزستان پر شد/ آخرین وضعیت سد دز
  • کاهش حجم آب سد طالقان علت کاهش حق آبه قزوین