Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛سیدموسی خادمی در جلسه بررسی زیرساخت‌ها و توسعه جاده‌ای استان که باحضور  معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شده بود اظهار کرد: شرکت زیرساخت، یکی از مجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی است که البته شاید مهمترین مجموعه آن نیز محسوب شود.

وی با بیان اینکه این شرکت تنها در لرستان ۴ هزار میلیارد تومان پروژه دارد که به طور مجموع رقم بالایی است، افزود: خوشبختانه تمامی پروژه‌ها فعال بوده و در حال انجام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی تصریح کرد: با عنایتی که وزارت راه به آنها دارد امیدواریم سرعت اجرا بالا برود و مشکلاتی که وجود دارد حل شوند.

وی  یکی از پروژه‌هایی که با حضور معاون وزیر راه مورد بازدید قرار گرفت را محور ازنا- شازند عنوان کرد و یادآورشد: این جاده یکی از محورهای حادثه‌خیزی است که تلفات جاده‌ای زیادی داشته و جزو مطالبات مردم منطقه تعریف شده است.

خادمی گفت: خوشبختانه در بخشی از آن فعالیت‌هایی انجام شده و حدود ۱۲ کیلومتر آماده آسفالت شدن است که با دستور دکتر خادمی، معاون وزیر راه قرار شد به روند کار سرعت داده شود.

وی بیان  کرد: همچنین قرار شد قیر این کار به سرعت تامین شود که در این خصوص اداره کل راه و شهرسازی استان باید پیگیری‌های لازم را انجام بدهد.

خادمی ضمن اشاره به بازدید از کمربندی دورود  با بیان اینکه در رابطه با این پروژه تصمیمات خوبی گرفته شده است، تاکید کرد: قرار شد در قالب اوراق به این پروژه ۶.۵ میلیارد تومان از اعتبارات ۹۶ اختصاص داده شود که کار خوبی است.

وی خاطر نشان کرد: برای ادامه روند اجرایی این پروژه مشکل معارضین توسط استان رفع می‌شود تا طرح سرعت بیشتری بگیرد.

خادمی  آزادراه را نیز از جمله پروژه‌های مهم و کلیدی استان برشمرد که با حمایت قرارگاه خاتم‌ و موسسات وابسته به خوبی در حال پیگیری است و گفت: امیدواریم بنا بر صحبت‌ها و هماهنگی‌هایی که شد امسال این پروژه به بهره‌برداری برسد چراکه تاثیر بالایی در توسعه استان خواهد داشت.

خادمی عنوان  کرد: در بازدیدهای به عمل آمده روند کار مثبت ارزیابی شد که در این رابطه باید از مجموعه زیرساخت به عنوان کارفرما و سپاه که مجری و پیمانکار آن است قدردانی می‌شود.

وی افزود: در ادامه بحث ارتباط این آزادراه با پل‌زال مطرح است تا مجموعه کمربندی خرم‌آباد را بتوانیم از طریق آزادراهی تامین کنیم. امیدواریم با دستوراتی که داده می‌شود بتوانیم این موضوع را حل کنیم.

خادمی با اشاره به راه آهن ،اضافه کرد: اگر قرار باشد از این طریق تنها دورود به خرم‌آباد وصل شود پروژه نیمه کاره می‌ماند و باید به اندیمشک و بنادر جنوبی نیز متصل شود تا نقش مهمی در اقتصاد کشور داشته باشد.

وی  این مهم را از مطالبات مردم لرستان دانست وافزود: اگر این پروژه وصل نشود کارایی لازم را نداشته و بهره‌ور نخواهد بود.

استاندارلرستان  ادامه داد: امیدواریم تصمیم مناسبی در این رابطه گرفته شود و این پروژه را به مرحله فعال شدن برسانیم.

سید موسی خادمی  تاکید کرد: انتظار داریم که مجموعه شهرستان پلدختر نیز از این امتیاز استفاده کند چراکه درخواست مردم و مسئولان منطقه است. همچنین درخصوص ارتباط جاده خوزستان و کرمانشاه از طریق شهرستان کوهدشت نیز قرار شد در سفری مجدد دستورات لازم گرفته شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده راه آهن راه و شهرسازی استان معاون وزیر وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری

بر اساس آمار سازمان بنادر و دریانوردی در فروردین ماه امسال ۱۷.۵ میلیون تن انواع کالا در بنادر شمالی و جنوبی کشور تخلیه و بارگیری شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌بر اساس آمار سازمان بنادر و دریانوردی در اولین ماه بهار امسال 2 میلیون و 112 هزار و 331 تن کالای نفتی و 4 میلیون و 387 هزار و 290 تن کالای غیرنفتی در بنادر کشور تخلیه شده است.

در فروردین ماه 5 میلیون و 407 هزار و 696 تن کالای نفتی، 5 میلیون و 616 هزار و 481 تن کالای غیرنفتی و مجموعا 11 میلیون و 24 هزار و 177 تن کالای نفتی و غیرنفتی بارگیری شده است.

همچنین 199 هزار و 962 TEU کانتینر در بنادر کشور تخلیه و بارگیری شده که در مقایسه با فروردین سال گذشته 9 درصد افزایش یافته است.

تخلیه‌و‌بارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز طی فروردین ماه امسال، معادل 199 هزار و 962 TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته که معادل 184 هزار و 100 TEU بود، رشد  8.6 درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • لزوم مدیریت علمی آب موجود در بستر دریاچه ارومیه
  • اتصال ریلی چین و ویتنام از طریق دو خط سریع السیر تا سال ۲۰۳۰
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه اتصال وحدت است
  • لزوم تحقق مسئولیت اجتماعی معادن در خصوص بهسازی جاده‌ها
  • باید به همه لحظات عمر خود رنگ خدایی ببخشیم