Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – رئیس ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فرون آباد پاکدشت گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در بزرگراه امام رضا(ع)، سه سرنشین این خودرو مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

میثم عسگری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: عوامل ایستگاه آتش نشانی شهر فرون آباد از توابع شهرستان پاکدشت پیش از ظهر امروز پنجشنبه با اطلاع از وقوع یک حادثه رانندگی در بزرگراه امام رضا(ع) سریعا به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این حادثه رانندگی یک دستگاه خودرو سواری پروپارس که از سمت تهران در حال حرکت بود از مسیر اصلی منحرف و پس از واژگونی با تیر برق برخورد کرد که در اثر آن سه سرنشین خودرو دچار مصدومیت شدید شدند.
عسگری گفت: عوامل آتش نشانی پس از ایمن سازی منطقه، نسبت به رها سازی سرنشینان مصدوم اقدام کردند.
وی افزود: به دلیل شدت جراحات وارد، سرنشینان این خودرو تواسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
شهرستان پاکدشت با سه شهر شریف آباد ، پاکدشت و فرون آباد با 350 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسبر محور امام رضا(ع) واقع شده است.
تهرام/7254//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تصادف مصدوم ورامين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان فدائیان اسلام تهران بودند که به یک دستگاه خودرو تیبا با دو سرنشین مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی خود را در این زمینه آغاز کردند.  آنان در نخستین گام اقدام به استعلام پلاک خودرو کرده و در جریان آن متوجه شدند، پلاک خودروی موردنظر سابقه سرقت از  حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۸ نواب را دارد و وسیله نقلیه مذکور سرقتی است.

وی ادامه داد: در همین راستا کارآگاهان برای متوقف کردن خودرو وارد عمل شده و دستور توقف آن را صادر کردند، اما متهم پس از مشاهده پلیس با ماشین به صورت خطرناک و خلاف جهت حرکت خودروها پا به فرار گذاشته و وارد بزرگراه بعثت شد. کارآگاهان نیز در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی کرده و با اجرای طرح مهار، در نهایت خودروی مذکور را که در حین فرار با یک دستگاه خودروی نیسان برخورد کرده بود، متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه یکی از متهمان با سوءاستفاده از تاریکی هوا فرار کرد اما همدستش بازداشت شد،  گفت: این فرد به مقر انتظامی منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن مشخص شد که این افراد جزو سارقان حرفه‌ای خودرو هستند که پیش از این نیز بارها دستگیر و روانه زندان شده‌اند. همچنین این فرد اعتراف کرد که قصد سرقت خودرویی دیگر در جنوب تهران را داشتند که دستگیر شدند. این فرد همچنین به چند مورد سرقت به‌عنف دیگر از جمله سرقت گوشواره از زنی جوان نیز اعتراف کرد.

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین همدست دیگر این فرد نیز مورد شناسایی قرار گرفته و به زودی دستگیر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند