Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:23:26 GMT

اعتراض نمادین به مارک زاکربرگ مقابل کاخ سفید

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۵۷۰۴

اعتراض نمادین به مارک زاکربرگ مقابل کاخ سفید

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گروه وکلای avaaz در اعتراض به نقض حریم خصوصی کاربران فیس‌بوک، صدها استند مقوایی زاکربرگ را مقابل کاخ سفید به نمایش گذاشتند که روی تیشرت آن به کنایه نوشته شده است  "فیس‌بوک را تعمیر کنید".

اعضای گروه جهانی avaaz  می‌خواهند زاکربرگ و دیگر مدیران شرکت های اینترنتی برای مبارزه با تبلیغات ناامن در فیس‌بوک و شبکه‌های اجتماهی دیگر اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نل گرینبرگ، مدیر مبارزات انتخابات آوااز، به CNN گفت: ما می‌دانیم که فیس‌بوک کارهایی را برای مبارزه با صفحات و اخبار جعلی انجام می‌دهد اما آنها بسیار کوچک و محرمانه هستند.

این اعتراضات در پی انتشار اخباری مبنی بر  نقض حریم خصوصی 87 میلیون کاربر توسط فیس‌بوک اتفاق افتاد. این گروه معتقد است، صدها هزار صفحه فیس‌بوک اطلاعات غلط و دروغ را منتشر می‌کنند .

لازم به ذکر است مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس‌بوک  روز سه شنبه در مجلس سنا حاضر شد و به نقض حریم خصوصی کاربران خود اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید:

اعترافات مهم زاکربرگ در مجلس سنای امریکا

پاسخ جنجالی مدیر فیس‌بوک به دو سوال ساده در سنا +فیلم

انتهای پیام/

استند مقوایی زاکربرک مقابل کاخ سفید

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد؛ جواد منصوری با اشاره به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها گفت: در این راستا در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، تعیین حد حریم و بستر انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲.۳ رودخانه‌ها با همکاری متولیان امر، دیواره ساحلی احداث شده است، اضافه کرد: رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد مربوط به ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان یزد از مردم استان خواست در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

کد خبر 6093292

دیگر خبرها

  • زلفی گل: در فرهنگ ایرانی به علم توجه شده است
  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ