Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: کشورهای دنیا خلاف می کنی باید تاوان پس بدهی، اما اینجا این طور نیست کافی است یک نفر سیاسی باشد،‌ لابی و رانت داشته باشد، آن را لاپوشانی می کند و می رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، عبدالله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان، گفت: «با شرایط بازی ها و حساسیت بالا و پایین جدول، یکی از بازی های حساس هفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکان به دنبال کسب سهمیه آسیایی است و ما برای سقوط نکردن بازی می کنیم.فکر کنم هر تیمی که بتواند بر استرس غلبه کند و تمرکز لازم را داشته باشد موفق می‌شود. امیدوارم بچه‌های ما این کار را انجام دهند.»

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: «از اول معلوم بود تیم ما برای سقوط جنگ می‌کند. خوب شرایط طوری بود که 20 تا تغییر داشتیم. شرایط مالی، شرایط ایده آلی نبود. از روز اول می‌گقتند این تیم در جدول بماند و متاسفانه همین در ذهن بچه‌های ما رفت و برای نیفتادن جنگ می کردیم، اما این ذهنیت من نبود. جنگ ما این بود که فقط سقوط نکنیم.»

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد اتفاقات دو سه ماه گذشته گفت: «من میگویم که یک مدیر باید کار مدیریتی را بداند،مدیر باید پول بیارود و حواسش به تیم باشد و خیلی کارهایی که در فوتبال هست را بتواند انجام دهد. وعده‌هایی که به ما داده بودند عملی نشد. روز به روز کارشکنی شد.»

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا دخالت در کار شما می‌شد گفت: «نه اصلا دخالتی وجود نداشت و اصلا نخواهد بود. من جایی نمی روم که دخالتی وجود داشته باشد. نه اینکه اینجا، هر جای دنیا باشم. در کل کارهای که باید انجام میدادند را نمی دادند و کارشکنی هم می‌شد. مثلا یعقوب کریمی را آوردند و گفتند کلید خانه را به شما می‌دهیم، نه تنها کلید را ندادند از خوابگاه هم بیرون کردند! می‌گویند که چرا یعقوب بازی نمی کند؟ یعقوب تمرین نمی کند که بخواهد بازی کند، یعقوب اعصاب ندارد که بازی کند، روح و روان او اصلا با ما نیست، او بچه بسیار خوبی است و از لحاظ فنی بسیار فنی بسیار بالا است. یکی از نمونه کارهایشان است.»

ویسی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: «من میگویم به این آقا قول داده‌اید خانه بدهید؛ چرا نمی دهید ؟ تا کاملا در اختیار تیمش باشد. الان وقت این صحبت‌ها نیست، اما به احترام سوالی که کردید جواب دادم. اما سر بسته است.»

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه گفت: «آن رفت و برگشت من هم خودشان گفتند برو،یک تیمی با چهار و پنج میلیارد بودجه و تیم آسیایی با 20 بازیکن لول بالا ما تحویل دادیم. یک تیم قراضه با 13 میلیارد بدهی و بدون بازیکن به من گفتند برگرد بیا و من برگشتم. به خاطر مردم ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا فقط بمانیم. ماندن تیم ما در لیگ برابری می‌کند با قهرمانی آن سال، با این اوضاح و نامهربانی ماندن ما در لیگ یک قهرمانی است و تمام تلاشمان را می کنیم بمانیم.»

سرمربی تیم استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که با این شرایط می‌مانید،‌گفت: «حالا تا آن موقع باید ببینیم خدا چه می‌خواهد و اوضاع چطور است. استعفایی که من دادم واقعی بود و خود بچه‌ها با من صحبت کردند.مسئولان استان با من صحبت کردند نه مسئولان تیم،گفتم اگر من بروم اوضاع شاید بدتر بشود و برگشتم آمدم. خودم رفتم و خودم برگشتم.»

سرمربی تیم استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا با شرایطی که برخی از تیم‌های دارند اسم لیگ حرفه‌ای مناسب این لیگ است، گفت: «واقعا خنده دار است. یک لیگ حرفه‌ای ما داشته باشیم، بازیکن ما پول نداشته باشد بیایید تمرین، خدا شاهده که تیم ما این شکلی است. دقیقا این چیزی که می گویید است. باید رصد بشود.‌شما ببینید کشورهای عربی چطوری بودجه دارند و چطور هزینه می‌کنند اما تیم ما چطور است. انگار لج و لجبازی است. مثلا می‌گویند کارخانه، پول به کارگرها ندادیم و به بازیکنانم نمی دهیم. خوب پول به کارگرها دادیم به بازیکنانم بدهیم. اینا هم به هر حال خانواده دارند. کس و کار دارند، زندگی دارند. دو ماه حقوق کارگر را نداده‌اید، ریخته اند به خیابان، اما 10 ماهه به ما پول نداده‌اند اما می گوییم باید بازی کنیم. این را باید بررسی کنند و تیم‌هایی که پول ندارند واقعا نباید بیاییند به لیگ، چون واقعا لیگ را خراب می‌کنند. اصلا کیفیت لیگ را پایین می‌آورند. این برای کشوری که در جام جهانی است، خوب نیست.»

ویسی در واکنش به این سوال که مهدی تاج در مورد این موضوع چند بار مطرح کرده که اگر این طور باشد ما ناچاریم که تعداد تیم‌های حاضر در لیگ را کم کنیم، به نظر شما فدراسیون را چقدر عامل این موضوع می‌دانید، گفت: «من از سه سال پیش از استقلال خوزستان طلبکارم،350 میلیون، بعد از سه سال 100 و یا 150 میلیون داده‌اند و منت گذاشته‌اند. از پول امسال هم یک ریال نگرفته‌ام، بعد می گویند که تیم‌ها را حذف می‌کنیم. آنقدر پارتی بازی، لابی کاری و نمایندگان مجلس و آدم های سیاسی می‌آیند وسط که اگر مثلا ویسی هم محروم باشد و خلافی کرده، به گونه ای ردش می‌کنند تا برود. اگر یک باشگاه پول ندارد واقعا نباید باشد. یوونتوس با آن عظمت را در ایتالیا آن طور کردند. کشورهای دنیا خلاف می کنی باید تاوان پس بدهی، اما اینجا این طور نیست کافی است یک نفر سیاسی باشد،‌ لابی و رانت داشته باشد، آن را لاپوشانی می کند و می رود.»

وی در پاسخ به این سوال که چرا یک ریال از تبلیغات را به باشگاه نمی دهند، گفت: «نه تنها امسال، پارسال و دو سال قبل هم ندادند. من 9 سال و 10 سال است در لیگ سرمربیگری می‌کنم. یک چندر غاز آخر فصل، 200 و یا 300 میلیون می‌دهند و می‌گویند باشگاه بدهکار است و برمی دارند. همه مقصر هستند و یک مدیریت خیلی قوی و سریع می‌خواهد. بتواند این کارها را انجام دهد. اگر رای می دهد رای آن اوکی باشد و اگر پولی می گیرند پول آنها سریع پرداخت شود.»

ویسی در پاسخ به این سوال که بازیکنان در مورد این صحبت کند، گفت: «ما که دیگر آب از سرمان گذشت.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ فرزادپور، رئیس پلیس فتای قم در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: با اجرای طرح نور از ۲۵ فروردین هرگونه اقدامی که منجر به جریحه‌دار شدن عفت عمومی شود از مصادیق رعایت نکردن عفاف و حجاب به شمار می آید.

رئیس پلیس فتای استان گفت: از زمان اجرای این طرح بیش از ۵۰۰ صفحه در پیام رسان‌های داخلی و خارجی که متعلق به افراد مشهور، کسب و کارهای خانگی و اصناف بوده بررسی شده است.

سرهنگ فرزادپور بیان داشت: در پی این رصد نزدیک به ۱۵۰ نفر از صاحبان صفحات مجازی از سوی پلیس تذکر دریافت کرده و برای تکرار نکردن جرم خود متعهد شدند.

وی مصادیق رعایت نکردن عفت عمومی در بستر فضای مجازی را «نداشتن پوشش مناسب»، «استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل»، «بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب» و «ترویج سبک زندگی غربی» برشمرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس پلیس فتایی استان اعلام کرد: فعالان عرصه فضای مجازی در صورت اصرار بر انتشار محتوای مجرمانه قطعاً به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

سرهنگ فرزادپور افزود: شهروندان با دیدن هرگونه هنجار شکنی در بستر فضای مجازی می‌توانند با شماره ۰۹۶۳۸۰ ارتباط بگیرند.

دیگر خبرها

  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
  • اوضاع بی‌بی حسابی بیخ پیدا کرده است 
  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است 
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • بی اعتمادی اسراییل به بی‌بی‌سی در لاپوشانی حمله ایران
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد صفحه‌کلید/ طراحی رایج صفحه‌کلید به منظور گیر نکردن دکمه‌هایش است!