Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک باب دبستان 6کلاسه به نام زنده یاددکترعلیرضاسیدی درروستای کریم آبادگرگان افتتاح شد و لبخند رضایت را برلبان کودکان این روستا نشاند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به  نقل از کلاس بیست؛ آیین افتتاح پروژه خانواده خیرمدرسه ساز" دکتر "علیرضا سیدی" دیروز با حضور "احسان گوهری راد" مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان ،"سیدعباس حسینی" فرماندارشهرستان گرگان، "عمادمخدومی "مدیرکل نوسازی مدارس استان ، "محمدحسین کمیلی "رئیس مجمع خیرین مدرسه سازاستان گلستان ،"نصرا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..کشیری" مدیرآموزش وپرورش  و جمعی از دنش آموزان واولیا این دبستان برگزارشد.

کلنگ احداث این آموزشگاه در دی ماه 95به زمین زده و به صورت مشارکت یک سومی، با هزینه 57 میلیارد ریال ساخته شد.

گفتنی است؛ آموزشگاه 6 کلاسه روستای کریم آیاد 476 امین مدرسه خیری و مشارکتی استان گلستان است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۵٠ ملک آموزش وپرورش استان کرمان مستندسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رضایی، صبح سه شنبه هفتم فروردین در دیدار با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمان با اشاره به مستند سازی بیش از ۶۵۰ ملک از املاک آموزش و پرورش استان در دو سال اخیر افزود: سند اردوگاه‌های دانش آموزی شهیدان رجایی و باهنر کوهپایه در سال ۱۴۰۳ با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اخذ شد.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ افزود: تمامی امکانات و ظرفیت‌های آموزش و پرورش در راستای تحقق شعار سال نو در خدمت نهادهای دولتی و غیر دولتی هستند.

رضایی، به فعالیت ۲۹ اردوگاه فرهنگی تربیتی دانش آموزی در سطح استان کرمان اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت این اردوگاه‌ها جهت ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان راهبرد اصلی آموزش و پرورش استان کرمان است.

وی با بیان اینکه اردوگاه شهید باهنر کوهپایه با مساحت ۱۴۵ هکتار ظرفیت ارزنده‌ای برای برگزاری اردوهای دانش آموزی است، از تجهیز این اردوگاه به سوئیت های مجهز جهت اسکان شبانه روزی و زمین چمن مصنوعی خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه اردوگاه شهید رجایی کوهپایه نیز ۷۳ هکتار مساحت دارد، بر مستند سازی این اردوگاه با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تاکید کرد.

رضا رضایی، از آموزش و پرورش به عنوان مهمترین دستگاه اجرایی کشور نام برد و خاطر نشان کرد: تحقق اهداف سایر دستگاه‌های اجرایی در گرو تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است.

کد خبر 6062628

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • برگزاری اعتکاف علمی در ۴ مدرسه ملایر
  • بیش از ۶۵٠ ملک آموزش وپرورش استان کرمان مستندسازی شد