Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@09:13:07 GMT

هشدار دوباره روسیه به آمریکا و متحدانش

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۵۸۶۲

هشدار دوباره روسیه به آمریکا و متحدانش

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، در بیانیه پیامدهای سیاست های ماجراجویانه آمریکا و متحدانش برای امنیت و صلح بین المللی با اشاره به درخواست دولت سوریه برای اعزام کارشناسان سازمان منع تسلیحات شیمیایی به شهر دوما برای تحقیق درباره حادثه شیمیایی در این شهر، اعلام شده است: آمریکا و متحدان غربی این کشور نیازی به تحقیقات شیمیایی در سوریه نمی بینند، چرا که پیشاپیش مقصران را مشخص کرده اند و تمایلی به تغییر تصمیم خود ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش دیگری از بیانیه با استقبال از پیشنهاد مدیر کل دفتر فنی سازمان منع تسلیحات شیمیایی برای آغاز تحقیقات در این باره آمده است: با توجه به اتهامات بی اساس کشورهای غربی به سوریه مبنی بر شرکت در حمله شیمیایی، تعلل در اعزام بازرسان برای تحقیق در شهر دوما، منطقی نیست.


وزارت خارجه روسیه در ادامه گفته است: موضع سه کشور غربی عضو دائم شورای امنیت که دو پیش نویس قطعنامه ارائه شده از سوی روسیه در مورد حادثه شیمیایی در سوریه را رد کردند، ناخوشایند است.


تروریست های سوری مدعی شده اند که شهر دومای سوریه شامگاه شنبه (18 فروردین ماه)، هدف بمباران شیمیایی قرار گرفت که در جریان آن 75 تن کشته و ده ها تن مصدوم شدند.
این در حالی است که دولت سوریه، هر گونه دخالتی را در این حمله شیمیایی رد کرده و سفیر و معاون نماینده روسیه در سازمان ملل متحد هم استفاده از سلاح شیمیایی را روش کثیف تروریست ها برای جلب توجه دانسته است.


در مقابل دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تهدید کرد که واشنگتن به زودی به این موضوع واکنش نشان خواهد داد.

ایرنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: هشدار آمریکا روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم

به گزارش خبرآنلاین «کیم یو جونگ» معاون اداره مدیریت کمیته مرکزی حزب کارگر کره شمالی و خواهر کیم جونگ اون، رهبر این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: «دلیل اینکه تنش‌ها در منطقه مانند یک شمع روشن می‌سوزد، از مانورهای نظامی هفتگی آمریکا، ژاپن و کره جنوبی که علیه ما انجام می‌شود، کاملا مشخص است. در سال جاری میلادی، آمریکا و متحدانش بیش از ۸۰ رزمایش برگزار کرده‌اند و کره جنوبی نیز بیش از ۶۰ رزمایش انجام داده است.»

به نقل از ایسنا وی افزود: «ما به تقویت و توانمندسازی ظرفیت‌های ارتش برای دفاع از حق حاکمیت و امنیتی خود و همچنین صلح در منطقه ادامه خواهیم داد.»

خواهر کیم جونگ اون خاطرنشان کرد: «اگر آمریکا به قدرت نمایی خود ادامه دهد، علیه ما اقدام کند و امنیت کره شمالی را تهدید کند، امنیت واشنگتن و متحدانش به شدت در خطر می‌افتد.

وی همچنین افزود یکسری رزمایش از سوی آمریکا و متحدانش با هدف انجام سناریوی حمله اتمی علیه کره شمالی انجام شده است. اگر کره جنوبی به خودش جرات دهد تا از تسلیحات علیه کره شمالی استفاده کند، به یکباره شکست می‌خورد.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898927

دیگر خبرها

  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • هشدار چین به آمریکا: بدنام‌کردن دیگران، راه‌حل بحران اوکراین نیست
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • هشدار بزرگ لهستان درباره حمله نظامی روسیه به همسایگان/وضعیت وخیمی در انتظار اوکراین است
  • هشدار بزرگ لهستان درباره حمله نظامی روسیه به همسایگان
  • حمله اسرائیل به ایران نمادین بود | نتانیاهو به متحدانش لگدپرانی می کند
  • گاهی دیدارهایی با آمریکایی‌ها داریم اما...
  • هشدار روسیه به غرب؛ در آستانه درگیری بین قدرت‌های اتمی هستیم